Bahan sebagai asbab bertahan.

Setiap orang mempunyai sebab tersendiri mengapa mereka amalkan vitamin begitu juga dengan golongan yang tidak mahu mengambil apa-apa vitamin. Semua mempunyai sebab tersendiri. Yang penting kita saling menghormati.

Namun saya nak share mengapa Shaklee menjadi pilihan kami selama 20 tahun.

Selain testimoni dan pengalaman yang saya rasai dengan pengambilan vitamin ini di atas taraf kesihatan saya...ia dikukuhkan dengan beberapa bahan bacaan yang membuatkan saya faham mengapa dan bagaimana vitamin itu bertindak dan berkesan.

Sayangnya buku ini tiada lagi dikeluarkan atau cetak semula. Maka ia adalah khazanah yang bermakna buat kami.

Buku Dr Bruce B Miller

Buku Dr Bruce B Miller

Buku Dr Bruce B Miller


Buku Dr Bruce B Miller




Suami saya siap simpan bahan dalam PDF supaya senang nak rujuk bila berada di mana-mana tanpa buku. Semua perlu ilmu. Maka makanlah kerana ilmu.



Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Catat Ulasan

0 Ulasan