Selasa, 21 Mei 2019

Mengapa bawa travel bersama Nutriferon dan Performance Drink?

Ni bila dah masuk pertengahan Ramadhan...bahang Raya dah mula terasa. Walaupun pada orang dewasa Raya adalah hari untuk merayakan puasa sebulan dan berziarah namun ia lebih terasa pada anak-anak untuk mengutip duit raya.

Teringat masa kecik dulu saya dan adik-adik berjalan ke rumah orang kaya dermawan di Muar. Ramainya umat manusia yang beratur ambil duit Raya dan bukan itu sahaja malah ada juga lorong beratur  disediakan untuk mengambil beberapa barang dapur utama seperti minyak masak dan beras.Biasanya yang beratur tu orang dewasa la. Kanak-kanak dan remaja ada lorong untuk ambil duit raya.

Best kan? Zaman sekarang tak tahu la ada lagi ke tak....

Namun bila balik raya pastinya kita akan jumpa sanak saudara berjalan sini dan sana.....

Cuma ada segelintir ibu bapa yang sangat concern dengan anak mereka bila dah banyak berjalan mereka akan pastikan anak mereka akan minum cukup air.


Sebab biasanya bila dah banyak berjalan, anak akan banyak main bila jumpa keluarga dikampung dan sedara sepupu sepapat jadi teman bermain. Mereka akan lupa pentingnya air ...dan biasa lepas raya ramai aje anak yang demam dan lebih parah ada yang kena tonsil.

Ditambah bila cuaca panas...lagi la senang anak kena demam mahupun selsema.


So mak ayah yang pentingkan kesihatan anak, jangan lupa bawak balik bersama 2 vitamin ni....

Shaklee Terengganu
2 vitamin penting bila berjalan.

Sekurang-kurangnya kita dapat pastikan anak kita mempunyai keseimbangan elektrolit sepanjang kita berjalan sana dan sini. Nutriferon pula sebagai immune booster andaikata kita atau anak dah ada tanda nak demam atau selsema mahupun batuk.

Ditambah Performance Drink Lemon Lime ni memang sedap sangat....dan alhamdulillah sepanjang puasa tahun ni, kami hanya berbuka dengan air ni aje. Tambah secawan air panas untuk basahkan tekak dan lainnya minum air Performance Drink Lemon Lime ni.

Bagi yang belum cuba, apa kata dapatkan 1 canister. Serius tak rugi malah rasa rugi tak cuba sementara masih ada stok. Boleh dapatkan dari saya melalui SINI.



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.
 Pengedar Shaklee Kuala Terengganu 
 Nak beli produk Shaklee ?
 Nak JOIN AHLI Shaklee ?
 Nak makan vitamin Shaklee PERCUMA?

 Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com

 ðŸ“± Call/Whatsapp : 012-853-5689

 ðŸŒ» Salam sayang dari N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: