Selasa, 2 Ogos 2016

Ekzema makin teruk kerana stress? Cuba Ostematrix!

Ada anak yang ada masalah kulit kering atau nama lain ekzema? Walaupun dah besar ekzema masih berlarutan? Tahu tak mereka yang mempunyai masalah ekzema tidak boleh berada dalam keadaan stress kerana stress akan membuatkan kulit mereka bertambah kering malah makin teruk!

Ya sebenarnya banyak penyakit akan menjadi lebih teruk bila kita dalam keadaan stress. Mengapa?
Ini kerana stress akan menyebabkan vitamin B dan C musnah dengan kadar yang sangat cepat. Apabila ini berlaku sistem imun akan jatuh dan membuatkan penyakit yang kita lalui akan makan lebih masa untuk sembuh.

Kedua-dua anak saya mempunyai masalah ekzema sejak mereka kecil. Ini kerana sejarah ibu dan abah mereka yang mempunyai masalah allergic dan resdung. Namun ia bukanlah penyakit kekal untuk diwarisi. Pemakanan dan corak cara hidup memainkan peranan penting dalam meningkatkan taraf kesihatan kita.


Ya saya berikan anak saya Omega dan Meal Shake sejak mereka kecil. Bila mereka dah mula pandai menelan maka baru saya perkenalkan beberapa vitamin lain disamping kena monitor pengambilan bilangan air harian mereka.

Namun ekzema mereka masih sama tidak menampakkan penambahbaikan.

Oleh kerana kami banyak travel, kami akan bekalkan anak kami Ostematrix sebelum tidur supaya mereka tidak mudah rasa penat @ jetlag jika jalan jauh dan mudah bangun. Tanpa saya sedari, kulit mereka makin elok dan dari situ saya mula study tentang Ostematrix.

Ya Ostematrix adalah supplement kalsium magnesium dari Shaklee. Bila cerita kalsium ia bukan hanya untuk gigi dan tulang...tetapi untuk saraf. Ia membantu kelancaran peredaran darah dan saraf. Ia juga memberi kesan 'tenang' pada emosi. Paling penting membantu mengawal tekanan dalaman tanpa kita sedar.

Ya kami berpuashati dengan Ostematrix Shaklee. Ia sangat bagus untuk mereka yang mempunyai masalah tulang, saraf [ kebas@cramp] malah ia juga membantu untuk mengatasi masalah sembelit, stress dan keletihan melampau.




So jika anda mempunyai masalah ekzema yang berlarutan, selain pengambilan GLA Complex [ untuk menstabilkan hormon], Vitamin C dan Omega [ meningkatkan antibodi] cubalah Ostematrix Shaklee.

InsyaALLAH ia adalah pelaburan berbaloi kerana kesihatan luaran bermula dari dalaman.





* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.

COD Shaklee Kuala Terengganu Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian Shaklee [atau] pembelian produk Shaklee [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com
 ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛

 Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: