Isnin, 1 Ogos 2016

Ostematrix - testimoni sendiri.

Ostematrix adalah kalsium magnesium produk Shaklee yang memang antara hot selling item.

Masih ingat dulu masa memula saya diperkenalkan oleh staff Shaklee tentang Ostematrix.

'Cubalah N, best tau kalau makan sebelum tidur...insyaALLAH senang sangat nak bangun !"

Hmm masa tu saya beli untuk mengesahkan kebenaran kata staff tersebut.

Ditambah masa tu saya berada di Kuala Lumpur di kala suami saya masih bekerja dengan syarikat minyak gergasi Malaysia. Rutin harian saya waktu tu pula perlu bangun awal sebab nak sediakan bekal untuk suami saya makan tengahari.

So bila dah rasa sendiri kesan Ostematrix memang buat saya lebih yakin!

Apa lagi kesan Ostematrix yang saya lalui?

1. Migrain memang dah lama tak kena.

2. Senggugut sampai nak tergolek [ zaman sekolah] pun hilang.

3. Sakit gigi pun dah kurang.

4. Badan tak lenguh walaupun kurang tidur.

5. Susubadan juga meriah untuk Nasa.

Ya lepas tu saya mula share pasal Ostematrix dengan kawan-kawan, ahli keluarga dan customer. Mereka turut menyukai Ostematrix.

Paling best, TIADA lagi sembelit!!!!


Nanti jika ada kesempatan saya akan cerita lebih lanjut bagaimana Ostematrix membantu kesihatan yang lebih optimum!


Jom baca LEBIH INFO OSTEMATRIX DI SINI.


So bermula Ogos 1 sehingga 31 , ada promosi menarik !

Jika ahli, harga pasti lebih murah :)
Berminat nak jadi ahli whatsapp 0128535689 dan kami akan call anda.


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee Kuala Terengganu.

  Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian Shaklee [atau] pembelian produk Shaklee [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com

 ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛

 Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: