Jumaat, 10 Jun 2016

Unik!!!! Selepas 19 tahun kahwin baru mengandung ...tetapi bukan makan set subur Shaklee!

Saya kenal Florence semasa di Miri 2 tahun lepas.  Beliau dapat tahu pasal Shaklee dari bidan Tudan saya, makcik Maznah. Beliau berminat menjadi ahli kerana nak dapatkan harga produk yang lebih jimat. Intention utama Florence nak beli vitamin untuk kurangkan kolestrol memandangkan beliau dah hampir mencecah 40 tahun.


Memang beliau adalah antara customer merangkap ahli Shaklee kami yang konsisten. Once dah habis terus repeat order kerana beliau dapat rasa perbezaan yang ketara ke atas badannya.

Tapi selepas tu saya perasan beliau dah lama tak datang rumah dan senyap begitu saja. Walaupun ada beberapa kali saya call dan sms tidak berjawab.

Selepas saya pindah ke Terengganu, saya dapat panggilan dari beliau. Melihatkan nama beliau terpapar pada skrin telefon maka saya bersemangat menjawab penggilan beliau kerana dah lama tak dengar khabar berita. Almost setahun juga sunyi sepi.

Florence memulakan cerita mengapa beliau sepi sebelum ini.....

Florence bertanya adakah saya masih ingat vitamin yang beliau selalu beli dari saya? Sudah pasti saya ingat kerana beliau memang fokus vitamin yang penting untuk kurangkan kolestrol dalam tubuhnya.

Antara vitamin yang Florence amalkan ialah
Omega Guard
Lecithin
Alfalfa
Herb Lax
Vitamin E


Beliau pun meneruskan cerita. Selepas mengamalkan vitamin Shaklee beberapa bulan, beliau mengalami kesakitan di bahagian rahim dengan sangat teruk selama hampir sebulan. Beliau turut berhenti amalkan produk Shaklee kerana menyangka ia memberi kesan. Selepas 2-3 bulan sihat dari kesakitan itu, beliau dikejutkan dengan berita yang menggembirakan ! Beliau MENGANDUNG!!!!

Unik!!!! Selepas 19 tahun kahwin baru mengandung ...tetapi bukan makan set subur Shaklee!



Ehsan google


Maka beliau teruskan kehidupan seharian tanpa vitamin sepanjang mengandung sehingga melahirkan anak.

Satu berita yang mengejutkan suaminya, ahli keluarga beliau termasuklah dirinya sendiri. Bayangkan selama ini beliau mengambil anak angkat untuk mengisi ruang bahagia dalam rumahtangga. Kini tuhan memberinya peluang merasai nikmat mengandung dan kini menyusukan anak.


So apa tujuan beliau telefon saya? Sebenarnya beliau nak share apa yang berlaku pada beliau selepas amalkan produk Shaklee sebelum ini dan juga  bertanya apakah vitamin yang bagus untuk penyusuan? Sudah pasti anak yang selama ini dinanti ditatang bagai minyak yang penuh.

So saya rekomenkan vitamin set penyusuan dan beliau amalkan sepenuhnya!!!

Set Menyusu 3M


Kelmarin saya sempat call Florence untuk bertanya khabar tentang bayi beliau. Dengan suara yang gembira beliau berkongsi betapa gembiranya beliau kini kerana beliau dapat mengatasi masalah yang dihadapinya sebelum ini.

Sebelum ini [ selepas melahirkan] Florence sering rasa penat. Badannya mudah letih. Bayinya kerap menyusu , sehingga beliau rasa susunya hampir kering ditambah anaknya cepat lapar.

Selepas mengamalkan produk Shaklee, badannya lebih bertenaga. Anaknya mudah kenyang dan lena tidur dan yang paling seronok susunya lebih banyak berbanding sebelum beliau amalkan vitamin Shaklee.

============================

Kalau dalam konsep agama ; selepas 19 tahun berkahwin baru dapat cahayamata adalah kerana ALLAH  lebih tahu kemampuannya dan masa yang sesuai untuk menguruskan diri serta anaknya.

Kalau dalam konsep kesihatan ; vitamin yang beliau amalkan memang bukan vitamin untuk kesuburan tetapi lebih kepada kolestrol. Ya ada banyak kes wanita yang sukar hamil disebabkan saluran peranakan yang tersumbat. Tak mustahil juga selepas mengamalkan vitamin Shaklee fokus untuk kurangkan kolestrol secara langsung membantu saluran peranakkannya lebih sihat.


Apapun manusia hanya usaha. Allah jua yang menentukan.

Vitamin ini asbab sahaja. Sama ada kita nak nampak ALLAH dahulu atau usaha kita dahulu. Balik pada persepsi individu sendiri.


Berminat nak cuba vitamin  Shaklee? Boleh hubungi kami ditalian 0128535689.



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.

COD Shaklee Kuala Terengganu.

 Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian Shaklee [atau] pembelian produk Shaklee [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com

 ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛

 Salam sayang dari N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: