Rabu, 8 Jun 2016

Berpuasa dengan lebih produktif?


Ya awal permulaan puasa normal kalau kita rasa letih dan tak bertenaga ditambah dengan cuaca panas. Namun pada zaman nabi, bulan puasa umat Islam menjadi lebih produktif malah ada peperangan yang berlaku semasa bulan puasa.

Apa yang kita sediakan masa sahur dan berbuka menentukan kesegaran tubuh badan kita. Paling utama jangan makan berlebihan supaya badan kita tak keletihan akibat kenyang seterusnya menyebabkan kita jadi malas beribadat.

Sediakan Performance drink tak? Kalau tak beli 1 set berpuasa pun, cuba sediakan Performance drink 1 jug untuk di minum seisi keluarga. Tahun ni abah Addinnasa dah pesan, kita mula berbuka dengan air panas dulu, kemudian air performance dan kalau larat baru minum air manis berperisa yang lain.

Setakat ni minum 2 jenis air aje dah kenyang. Tapi saya suka minum Cinch Tea Mix selepas berbuka. Kenapa tau? Supaya saya tak mengantuk masa terawikh. Padahal kekadang berbuka saya cuma makan 2-3 keping roti aje cicah air. Anak-anak saya sediakan lauk pauk untuk mereka berbuka dan bersahur kerana mereka perlukan nasi.

Sahur pagi ni saya tambahkan juga sepeket Cinch Tea Mix untuk saya dan Abah Addinnasa. Supaya dapat banyak buat kerja pagi ni. Banyak juga barang Shaklee nak di poslaju hari ni maka saya kena siapkan semua borang terlebih dahulu. Cop baru belum ada kerana sekarang kan dah duduk Terengganu maka alamat baru perlu ada.
Cinch Tea Mix


 Ya kalau ada yang nak kurangkan lemak dalam badan, cubalah amalkan Cinch Tea Mix. Ya memang benar selain bantu beri rasa lebih bertenaga ia berfungsi menukarkan lemak menjadi muscle. Kami dah lihat kesannya!


Kalau anda orang yang kerja di pejabat dan perlukan lebih booster, cuma amik sepeket Cinch Tea Mix semasa sahur dan berbuka. Percayalah sangat berbeza. Memang berpuasa kita rasa lapar dan cepat letih tapi pengambilan minuman bertenaga seperti Performance Drink dan Cinch Tea Mix buatkan badan rasa lebih bertahan. Ingat ya, ia cuma asbab. Namun izin ALLAH juga yang menyebabkan kita rasa lebih bertenaga.

So jika anda belum ada Performance Drink. jom dapatkan satu hari ini! Jika anda berada di Terengganu terutama Kuala Terengganu, boleh dapatkan produk ini dari kami.



♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛



 Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: