Sabtu, 11 Jun 2016

Bukan hanya untuk hilangkan dahaga.

Ya beberapa kali juga kami ke Pasar Ramadhan ( orang dok panggil PaRam) dan walaupun mata ni dijamu dengan pelbagai jenis air sejuk yang menarik perhatian tetapi saya tetap nampak air di bawah ini....



 
Ya saya akan bancuh sebelum saya selesai sahur dan berbuka.

Mengapa selepas berbuka pun nak kena minum?

Cinch Tea Mix ni seronoknya sebab buat badan rasa bertenaga. Jadi bila nak solat terawih takde la badan letih, lemau dan mengantuk.




Satu lagi kelebihan air ini ialah ia menukar lemak menjadi muscle. Dulu saya tak nampak kesannya tapi bila Abah Addinnasa terpilih dalam Pilot Study Detox untuk syarikat Shaklee, hasilnya nampak bila semuanya disukat melalui mesin karada.

Saya ambil semasa sahur juga supaya badan saya mampu bertahan sehingga berbuka terutama dikala hari panas.

Adakala saya bancuh sepeket dengan air suam sejuk dan adakala 2 peket jika nak ada lebih rasa green tea.

Ya ia sesuai untuk mereka yang usaha nak turunkan berat badan sambil berpuasa dengan cara yang lebih sihat.

Lebih istimewa teh hijau yang terdapat dalam Cinch Tea Mix ini TIDAK seperti kebanyakan teh hijau dalam pasaran yang menyebabkan cirit birit.


Bagi mereka yang dah amal memang akan rasa perbezaan yang ketara terutama dari segi tenaga dan penurunan lemak dalam tubuh badan.

Anda berminat nak dapatkan sekotak hari ini?

Hubungi pengedar Shaklee anda atau kami boleh menghantar terus ke kawasan anda melalui talian 0128535689.



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.COD Shaklee Kuala TerengganuUntuk maklumat lanjut berkaitan keahlian Shaklee [atau] pembelian produk Shaklee [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melaluiEmailYahoo : nnorita78[@]yahoo.comGmail : addinnasa[@]gmail.com♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛Salam sayang dari N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: