Selasa, 3 November 2015

Miri Health Talk _ Beat Diabetes.

Malam esok Shaklee ada sediakan kelas kesihatan...topik yang menarik iaitu Cegah Diabetes.

Tak kena bayar pun...ianya percuma dan boleh datang beramai-ramai.

Ya kelas begini saya suka sebagai satu revision untuk kami terutama nak bantu consult pesakit kencing manis tentang pengambilan supplement.

Benarkah kencing manis itu penyakit keturunan?

Dulu saya pun ingat begitu...kalau nenek ada kencing manis, nanti mak pun dan lambat laun saya pun ada.

Tapi rupanya ia adalah kebarangkalian besar kerana ....


Bila nenek masak...dia akan ajarkan cara masak pada anaknya iaitu mak kita. Mak kita akan masak cara nenek kita masak....maka kita akan makan menu turun temurun.

Jika nenek suka manis, mak juga akan masak masakan yang manis dan akhirnya kita juga akan masak cara mak kita masak.


Kerana menu turun temurun maka penyakit menjadi penyakit keturunan.... kerana ia diturunkan secara tidak langsung.

Sebenarnya kelas esok akan lebih detail...apa yang saya tulis adalah cuma teori yang boleh diterima lojik sahaja. Haikatnya ada 4 jenis diabetes....


Esok datanglah join dan dengar serta belajar sendiri.


Imperial Palace Miri
Masa : 8.15 malam.


Ada doorgift untuk early bird!

See you tomorrow!


Oh ya, sekarang ada promo special Vitamin C, Twin Pack with diskaun 5%....jika nak beli esok boleh text saya awal ya.


November best offer





♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛


 Salam sayang dari N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: