Khamis, 5 November 2015

Testimoni produk Shaklee

Semalam masa kelas diabetes ada 3 orang yang berkongsi apa yang mereka rasa selepas mengamalkan produk Shaklee. Ini disaksikan lebih 35 orang yang berada dalam kelas Diabetes semalam.

Kencing manis ada 3 jenis.

Paling utama kita kena usaha untuk jaga makan dan cara hidup kita supaya kita berusaha mencegah diabetes.



Pengedar Sah Shaklee Miri
Orang sedang tekun dengar penerangan dari Nutritionist.




\

Beliau , En. Farid membelikan emaknya vitamin kerana emaknya sering
mengadu sakit perut disebabkan gastrik. Emak beliau juga mempunyai masalah batu karang. Ajaibnya doktor sendiri terkejut dengan hasil yang mereka temui
apabila appointment yang sepatutnya dibuat untuk menentukan tarikh operation buang batu karang telah bertukar kepada satu yang luarbiasa!
Batu karang itu telah hilang.
Kuasa ALLAH yang mengizinkan semuanya berlaku.












Beliau, Puan Hida mempunyai masalah sukar membuang air besar. Kalau seminggu hanya beberapa kali sahaja. Namun beliau berkongsi selepas mengamalkan Herb Lax beliau akui sangat mudah membuang dan tiada lagi masalah pembuangan seperti yang beliau lalui sebelum mengenali Shaklee.


















Beliau merupakan seorang surirumah...beliau berkongsi apa yang beliau dan suami amalkan. Paling seronok apabila sebagai seorang surirumah, selepas mengamalkan vitamin Shaklee alhamdulillah dengan izin ALLAH, tiada lagi lenguh-lenguh badan dan kaki, tiada lagi masalah susah bangun malah beliau dan suami menikmati kesihatan yang optimum melalui Shaklee!





Tahniah buat mereka. Sesungguhnya kesihatan adalah anugerah dan kita boleh memilih yang terbaik antara terbaik.

Berminat dapatkan produk Shaklee?



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.

COD Shaklee Miri Sarawak.

 Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian Shaklee [atau] pembelian produk Shaklee [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com

 ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛
 Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: