Ahad, 2 April 2023

Promo April Shaklee hanya RM99 : Pengedar Shaklee Kuala Terengganu

Promo April Shaklee : Pengedar Shaklee Kuala Terengganu

Promo Shaklee April


Tak sangka dekat-dekat nak Raya ni ada promo Rahmah dari Shaklee! Hanya RM99 boleh dapatkan 2 jenis produk yang memang viral! Vitamin C Shaklee dan ESP! Wah murahnya!

Bayangkan dalam keadaan kita nak pakai banyak duit nak raya, anak nak naik sekolah.. ada pulak offer yang tidak boleh ditolak! MasyaAllah heaven betul la!

Rasanya ramai yang tahu bahawa 1 biji Vitamin C Shaklee bersamaan dengan 7 setengah biji Oren! Maka waktu ni lah penjimatan yang paling banyak!

ESP pula memang bantu untuk dapatkan kulit yang flawless! 

Boleh la minum tanpa berjimat! 

Jika anda baru nak cuba, meh terus register jadi ahli. Free aje. Bayangkan hanta RM109 dapat 2 jenis produk yang best dan dapat membership percuma! Siapa nak bagi walaupun hanya RM35 harga keahlian?

Dulu pernah register? Boleh cek dalam sistem nama masih ada atau dah dipadamkan. Jika dah 2 tahun tiada apa-apa pembelian, Shaklee akan terus lupuskan nama ahli tadi nak bagi peluang orang lain jadi ahli. Maka ia takkan mengunnakan banyak penyimpanan data untuk ahli yang tidak aktif.

Nak jadi ahli : Register Keahlian Shaklee di SINI 

Jika beli 2 set ini pula dapat lagi penjimatan yang hebat! Jimat lagi RM10 dan set ini kita boleh kongsi dengan mak ayah atau adik beradik yang lain!

Best kan?

 

Bagi anda yang dah sedia ada menjadi ahli juga tidak ketinggalan dapat menikmati set Rahmah ini.

Malah jika ada yang nak renew, inilah peluangnya!

 

Promo Shaklee April

Promo April Shaklee : Pengedar Shaklee Kuala Terengganu

Anda boleh dapatkan ready stock dari saya Pengedar Shaklee Kuala Terengganu






Penafian : Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan ntuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendpaat nasihat dari doktor atau mana-mana pakar kesihatan yang diiktiraf.

Tiada ulasan: