Jumaat, 24 Mac 2023

Pengedar Shaklee Muar ready stock

Dulu masa adik saya menetap di Muar, alhamdulillah beliau berjaya mencapai rank Coordinator. Syukur sangat sebab Allah izinkan adik ada kewangan dan dapat lah menyumbang pada ekonomi keluarga. Kini adik saya menetap bersama saya di Kuala Terengganu, kawasan lebih spesifik lagi adalah Bukit Payong.

Kini Pengedar Shaklee Muar diambil alih oleh adik bongsu saya iaitu Muhammad Ariffin dan Huzaini Mira Hidayu.


Pengedar Shaklee Muar



Alhamdulillah setakat ni jika ada customer yang ingin mencari produk Shaklee di area Muar, boleh dapatkan stok dari mereka.

Antara vitamin yang mendapat sambutan adalah ESP Shaklee, Cinch Choc , Ostenutrix, vitamin kanak-kanak dan beberapa lagi terutama yang melibatkan penyusuan.

Jika anda berminat nak menjadi pengedar Shaklee yang ada pengetahuan, saya mengalu-alukan anda menyertai kami dan saya akan bimbing anda untuk mengetahui lebih dalam tentang produk dan bisnes ini.

Bagi yang berminat nak menjadi ahli dan mendapatkan keistimewaan menjadi ahli, boleh la menghubungi 
Pengedar Shaklee Muar untuk lebih lanjut.


Pengedar Shaklee Muar
Produk Shaklee yang mendapat permintaan banyak di Muar







Penafian : Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan ntuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendpaat nasihat dari doktor atau mana-mana pakar kesihatan yang diiktiraf.

Tiada ulasan: