Sabtu, 18 Januari 2020

Kenapa saya beri anak saya makan Omega?

Salah satu vitamin yang saya memang makan sejak mengandung ialah minyak ikan atau nama Omega. Saya cuma tahu ia bagus untuk otak anak dan pembentukan otak kan sejak dari dalam perut lagi.



Bila anak lahir saya masih terus makan Omega kerana saya tahu ia akan disalurkan melalui penyusuan susuibu.

Lepas anak setahun saya bagi dan saya ajarkan mereka ni kunyah...sebab ia dalam capsule. Kenapa saya bagi? Sebab EPA dan DHA ini sangat penting untuk pembentukan otak anak.

Saya menjadikan Omega ini vitamin penting untuk anak. Mereka ni pula mudah kena asma terutama kalau cuaca sejuk. Saya akan beri untuk pastikan chest mereka keep warm. Alhamdulillah takde la mudah sejuk di tengah malam waktu tidur.

Kalau mereka nak pergi swimming, kami bagi mereka sebelum masuk kolam. Sangat membantu supaya lepas keluar kolam, takde la mereka sejuk dan asyik bersin.

Hingga kini kami bekalkan Omega dan ia  sangat membantu untuk mereka menghafal.


Alhamdulillah rezeki bulan ni ada offer dengan Omega.

Promo Januari 2020

Berminat untuk membuat pesanan ? Sila KLIK SINI.

Berminat untuk dapatkan harga lebih jimat dan kelebihan lain ? Sila KLIK SINI.



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.

 Pengedar Shaklee Kuala Terengganu Berminat nak beli produk Shaklee ?

Berminat nak JOIN AHLI Shaklee ?
Nak makan vitamin Shaklee secara PERCUMA?
 Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com
 ðŸ“± Call/Whatsapp : 012-853-5689

 ðŸŒ» Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: