Isnin, 21 Oktober 2019

Bagus ke Vivix untuk proses Detox?

Biasa orang yang kenal Vivix sebagai satu minuman kesihatan yang beri tenaga...atau nak cantik muda jelita.

Ya banyak aje manfaat Vivix ni..dan paling best tentang Vivix....ia membantu menyingkirkan AGE Protein dalam badan kita.

AGE merupakan singkatan kepada perkataan Advanced End Products, ia dibentuk dari kelebihan gula dan protien yang saling berikatan. AGE protein ini berasal dari 2 sumber yang kita makan dan melalui proses internal di dalam tubuh. Jika kita makan makanan dengan kadar gula yang tinggi [ tinggi glisemik index] maka kemungkinan indikasi pembentukan AGE akan terhasil.

Apabila Age protein ini mula meningkat..kebarangkalian kita nak dapat penyakit juga mudah. Proses penuaan juga disebabkan oleh AGE protein sebenarnya.

So tugas resveratrol dan polifenol membantu menyingkirkan AGE Protein ini.

Kita semua sedia maklum bahawa Vivix Shaklee kaya dengan resveratrol dan polifenol...sebab itu Vivix dikatakan sangat bagus untuk proses Detoks...iaitu proses menyingkirkan toksin dan segala lebihan yang tidak diperlukan oleh badan manusia.

Boleh baca entry sebelum ini : Salah satu penyebab kita nampak tua?

Maka bagi mereka yang nak turunkan berat badan, nak buang toksin yang tersembunyi..boleh cuba amalkan pengambilan supplement yang kaya dengan resveratrol dan polifenol seperti Vivix.

Vivix Kuala Terengganu
Jom Detox dengan Vivix.*


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.
Pengedar Shaklee Kuala Terengganu Berminat nak beli produk Shaklee ?
Berminat nak JOIN AHLI Shaklee ?
Nak makan vitamin Shaklee secara PERCUMA?
 Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com
 ðŸ“± Call/Whatsapp : 012-853-5689


 ðŸŒ» Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: