Jumaat, 24 Mei 2019

Siapa pembantu masa raya nak bersihkan dapur ?

Oh saya sendiri ada masalah bila nak sental para kat dapur. Terutama kalau lepas menggoreng dengan minyak merecik yang banyak....pastinya dapur melekit dengan minyak.

Masa kat Miri, saya ada seorang pembantu rumah yang datang bila saya perlukan...beliau buat kerja memang sangat bersih. Kalau bahagian dapur...memang sangat saya berpuashati. Besi para semua disentalnya sampai bersih.

Namun bila dah duduk Terengganu, suami pun hanya kerja dari rumah...so nak panggil pembantu part time tu saya rasa tak perlu. Banyak kerja rumah yang suami saya bantu, alhamdulillah.

Namun saya nak share baru-baru ni saya terbaca satu artikel tentang cara jimat nak cuci rumah. Paling menarik perhatian saya ialah.....

benda ni......


Mungkin ramai aje yang dah pernah beli....orang panggil Span Magik.

Nak cuci bilik air pun sangat senang ! Celah-celah jubin pun bersih.

Boleh beli kat kedai RM2 atau mana-mana kedai DIY. Murah aje.


Testimoni 




Shaklee Ready Stock Kuala Terengganu
Senang menyental dengan span magik ni.


Alhamdulillah segala minyak yang melekit pada para besi dapur ni senang hilang. Kalau dulu jenuh nak menyenal.


Memula basahkan dengan sabun.

Siap dah.....


Masih teringat pada seorang teman saya bila jalan ke rumah...sempat beliau tanya pada anak saya....
"Ibu masak tak kat rumah? Dapur bersih aje ni."

Tergelak saya dengan soalan teman ni.

Kerana dapur nampak bersih sampai orang ingat kita tak masak....hehehe.


Paling penting, kat rumah mesti ada pencuci ni.







So raya ni, bawalah sebotol balik kampung. Senang nak sental dapur dan beli span magik kat DIY semua kerja pembersihan jadi sangat mudah!


Kerja jadi lebih mudah dengan pencuci Basic H Shaklee yang dikenali sebagai Pencuci 1001 guna.

Boleh baca semua entry kelebihan BASIC H Shaklee.

Selamat mencuba!







 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.

 Pengedar Shaklee Kuala Terengganu 
 Nak beli produk Shaklee ?
 Nak JOIN AHLI Shaklee ?
 Nak makan vitamin Shaklee secara percuma?
 Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
 Gmail : addinnasa[@]gmail.com
 ðŸ“± Call/Whatsapp : 012-853-5689

 ðŸŒ» Salam sayang dari N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: