Jumaat, 10 Mei 2019

Ramai pesakit demam Denggi cari vitamin ini untuk cepat recover.

Oh hampir lupa saya nak share...salah satu vitamin yang wajib saya beli untuk family saya adalah Nutriferon Shaklee. Ianya untuk tingkatkan sistem imun. Sangat sesuai untuk mereka yang selalu sakit dan lambat pula nak baik. Apapun semua dengan izin Allah. Manusia hanya ikhtiar sahaja.

Saya ada share kan dalam ENTRY INI  mengapa yang menjadikan Nutriferon Shaklee  itu wajib dalam rumah saya. Dan ia juga vitamin yang sangat mudah untuk dibawa ke mana-mana.

Shaklee Ready Stock Kuala Terengganu

Dengan pembungkusan baru yang lebih comel membuatkan ia lebih mudah untuk di simpan atau dibawa travel.

Shaklee Kuala Terengganu Ready Stock
Comelnya Nutriferon wajah baru.

Saya memang sangat suka dengan vitamin ni iaitu Nutriferon Shaklee sebab saya menjadikan ia macam antibiotik....dan sekurang-kurangnya salah satu langkah prevention terutama bila ada musim wabak penyakit yang merebak.


Pengedar Shaklee Ready Stock Kuala Terengganu
Bahan dalam Nutriferon

Antara bahan utama dalam Nutriferon Shaklee adalah Bunga Japanese Honeysuckle, Biji Plantago, Biji Labu dan Bunga Safflower.

Shaklee Ready Stock Kuala Terengganu
Kebaikan Nutriferon

Masa pakcik saya terkena jangkitan dibahagian dadanya sehingga menyebabkan bisul bernanah, selepas beliau menjalankan pembedahan untuk buang nanah, antara vitamin yang saya syorkan beliau amalkan ialah Nutriferon Shaklee selain Vivix Shaklee. Alhamdulillah kesan lukanya cepat sembuh ditambah dengan penjagaan makanan yang lebih rapi.

Begitu juga dengan pesakit demam Denggi, ramai yang mengatakan ada peningkatan dalam kesihatan mereka bila amalkan Nutriferon Shaklee selain mencuba sup ketam yang dikatakan mujarab untuk meningkatkan platlet dalam darah. Wallahu alam.



Jemput baca ARTIKEL NUTRIFERON 


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.
 Pengedar Shaklee Kuala Terengganu
Nak beli produk Shaklee ?
Nak JOIN AHLI Shaklee ?
Nak makan vitamin Shaklee secara Percuma?
 Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com

 ðŸ“± Call/Whatsapp : 012-853-5689

 ðŸŒ» Salam sayang dari N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: