Rabu, 8 Februari 2017

Amal GLA Complex bersama Omega Guard untuk kulit yang cantik dan muda?

Ramai yang suka ambil GLA kerana kelebihan GLA itu sendiri iaitu menstabilkan hormon di dalam tubuh , membantu kestabilan kandungan gula dan even ia juga bagus untuk kestabilan tekanan darah kita.

Biasa dengar ramai yang ambil GLA sebagai salah satu usaha untuk kesuburan dan bagi mereka yang merancang untuk menambah bilangan anak.

Tidak kurang juga yang amal GLA untuk dapatkan kulit yang flawless dan berseri. Ya ianya benar dan tidak dinafikan.

Namun tahukah anda, untuk mendapatkan kulit yang bukan hanya cantik tapi nampak sangat muda dari usia sebenar...amalkan pengambilan GLA bersama dengan Omega Guard.

Ini kerana GLA mengandungi Omega 6 dan ianya akan lebih baik bila diamalkan bersama Omega Guard yang kaya dengan Omega 3. Keseimbangan keperluan Omega ini bila dipenuhi akan menghasilkan keputusan yang sangat baik untuk kesihatan bukan hanya wajah tapi seluruh tubuh.


Bagi mereka yang ada masalah jerawat batu atau kulit bermasalah, cubalah jadikan amalan pengambilan vitamin 2 ini iaitu GLA dan Omega serta ditambah dengan Vitamin C SR bersama Carotomax untuk kulit yang sihat dan bebas dari jerawat atau masalah kulit yang lain.


Walau bagaimana pun, untuk dapatkan kulit wajah yang cantik dan muda bukan hanya dengan vitamin semata tetapi juga perlu seimbang dengan tidur yang cukup , pengambilan air yang seimbang dengan keperluan badan, pemakanan harian yang tidak terlalu berminyak dan sedikit senaman.


Jom cantik luar dan cantik dalam!


Vitamin Cantik
Ehsan google



Nak beli produk Shaklee ? Nak JOIN AHLI Shaklee ?
Nak Duit Tambahan melalui Shaklee?
 Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com
 ðŸ“² Call/Whatsapp : 012-853-5689

♛ Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: