Jumaat, 10 Februari 2017

15 tahun kunyah Lecithin?

Zaman belajar dulu bila promote vitamin pada kekawan yang student memang saya tak lupa pada Lecithin. Sebab apa tau? Sebab kita tahu zaman belajar nak kena mengingat banyak terutama jika libatkan subjek yang banyak fakta bukan auta.


Ya 15 tahun dulu saya kunyah bila makan Lecithin .


Nampak pelik tapi benar...kalau 6 biji maka 6 biji tu la saya kunyah macam makan kacang.

Apa rasa dia? Rasa kelat minyak aje. Tak menjengkelkan pun sebab otak saya bayangkan saya makan tempe. Punyalah naif nya waktu tu....

Adik-adik saya pun saya pesan makan. Mana yang nak kurus saya suruh makan lagi konsisten.

Bayangkan permintaan Lecithin meningkat bila time nak exam. Kalau jumpa orang nak kurus lagi la berbotol-botol vitamin beli buat stok.

Namun sekarang saya dah tak makan kunyah lagi...sebab lepas saya kunyah Omega Guard rasa Omega Guard 10 kali lagi sedap dari makan Lecithin. So tak pernah la lagi saya kunyah Lecithin ...sekarang makan telan aje terus.

Dah makan lebih 15 tahun tak muak ke? Alhamdulillah tak muak sebab kena telan aje kan? Ditambah orang macam saya yang suka makan makanan laut yang kaya protien dan terdedah kepada risiko uric acid yang tinggi so lagi la kena konsisten makan Lecithin.

Kata seorang amoi yang boleh kata pangkat nenek dengan saya...kalau amal Lecithin konsisten kita takkan ada masalah isi badan menggelebeh terutama di bahagian belakang badan.



Part cantik point dia akan lekat kuat sikit dalam otak hehehehe....

Nak kuku cantik, rambut cantik...memang bagus amal Lecithin.

Bulan ni pulak ada stock clearance offer buy 1 free 1. Saya dah grab awal dah! Anda bagaimana? Takkan tengok sahaja kan?






* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.

 Nak beli produk Shaklee ?

Nak JOIN AHLI Shaklee ?
Nak Duit Tambahan melalui Shaklee?
 Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com

 ðŸ“² Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛

 Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: