Uniknya Shaklee! Buat order walau di mana sahaja berada?

Alhamdulillah dah 2 malam kami di Kurumba Maldives...ini kali kedua datang Maldives dan kali kedua menetap di Kurumba. Best sangat ke sampai datang 2 kali?
Pada kami Kurumba best dan selesa. Mungkin bila anak dah mula bujang boleh pertimbangkan pulau lain yang lebih menarik.

Syukurnya kalau datang Maldives, Kurumba khususnya internet diberi secara percuma. Di rumah dan di restoren juga free. Itu salah satu faktor penting yang kami akan lihat sebelum travel. Kemudahan untuk akses internet.

Bukan hanya untuk update blog atau berlaman muka buku tetapi ia perlu untuk kemudahan customer dan ahli Shaklee berhubung dengan kami. Selain itu ia sangat membantu kami uruskan order ahli-ahli Shaklee kami juga.

Kami tak perlu risau urusan penghantaran kerana syarikat akan uruskan semua termasuk lindungan insurans untuk produk yang dihantar!

Kami sangat suka dengan servis yang Shaklee berikan kepada ahlinya.

Boleh akses website untuk pesanan vitamin dan inilah yang saya nantikan bila saya mulakan Shaklee secara online di blog dan forum!

So bagi anda yang dah test saya untuk pesanan vitamin anda, jangan risau saya tetap sediakan sedikit ruang untuk uruskan pesanan anda!

Bagi anda yang sedang membaca blog saya dan jika berminat untuk buat pesanan vitamin Shaklee, boleh whatsapp, telegram atau wechat kami di talian 60128535689.

Salam sayang dari Maldives!

Catat Ulasan

0 Ulasan