Ahad, 23 November 2014

Salah satu penyebab kita nampak tua?

Dulu saya tak nampak sangat kepentingan mengapa saya kena makan Vivix Shaklee....tetapi selepas dengar banyak kali pasal AGE Protein...buat saya insaf dan kena konsisten amik Vivix.


Saya nak terang panjang lebar pun tak pandai sangat maklum saya bukan doktor atau nutritionist namun secara ringkas dapat saya terangkan AGE Protein ialah protien dan gula yang berlebihan dalam tubuh kita bergabung menjadi satu. AGE atau nama panjangnya Advanced Glycation Ends Product.

Ia akan menyebabkan kita cepat nampak tua dari usia sebenar kita....

Selain itu AGE Protein juga boleh mendatang risiko penyakit seperti kencing manis, gangguan penglihatan, jantung, Alzheimer dan kegagalan fungsi buah pinggang.





Berita baiknya kelebihan pengambilan Vivix secara konsisten membantu mengurangkan kadar AGE Protein dalam tubuh kita.

So bagi mereka yang nak kekal sihat pengambilan Vivix sangat membantu...Vivix membantu mencegah pembentukan  AGE Protein dalam tubuh.

Bagi mereka yang sihat pengambilan Vivix mungkin tak nampak ketara pada luaran namun hakikatnya penjagaan dalaman juga penting kerana biasanya penyakit yang merbahaya hadir tanpa tanda yang ketara kecuali sudah kronik.

Berminat nak dapatkan Vivix Shaklee? Boleh hubungi kami di talian di bawah.

Shaklee Miri
Konsisten selepas dengar kesan Detox Vivix sangat best!


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee Miri Sarawak. Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian Shaklee [atau] pembelian produk Shaklee [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui

Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com

 ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛

 Salam sayang dari

 N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: