Selasa, 25 November 2014

Landmark Study - Shaklee produk yang selamat dan berkesan.

Landmark study ini buat saya teringat balik dengan seseorang yang saya temui di Labuan tahun lepas.


Wanita ini [ saya panggil kakak] menceritakan mengapa beliau sangat yakin dengan Shaklee....

Beliau menceritakan pengalaman beliau dengan kisah anaknya yang mengidap kanser. Semasa anaknya diberi vitamin Shaklee beliau sendiri melihat perkembangan kesihatan anaknya sangat positif. Beliau akui sepanjang anaknya mengamalkan Shaklee kanser yang dihadapinya tidak membiak sepertia biasa.

Malangnya dikala itu beliau tidak dapat bekalan stok vitamin yang berterusan untuk anaknya yang mengidap kanser itu. Maka beliau tiada pilihan lain kecuali terpaksa mengambil supplement syarikat lain. Mungkin dah sampai masanya anaknya meninggal tak lama selepas itu.

Namun wanita ini sangat berpuashati dengan Shaklee kerana beliau lihat kesan pada arwah anaknya dulu dan kini beliau sendiri amalkan vitamin Shaklee kerana tidak mahu terputus bekalan.

Vitamin paling selamat dan berkesan.
Landmark Study
Shaklee mementingkan produk yang selamat untuk dimakan dan berkesan. Ada sesetengah syarikat hanya pentingkan berkesan tanpa mengira keperluan 'selamat'.

Selepas ke convention Shaklee di US bila kami berpeluang berjumpa dengan mereka yang dah makan Shaklee 30 tahun, 35 tahun malah ada yang 40 tahun makan Shaklee....buatkan saya lebih yakin.
Kalau orang kata makan lama-lama buat buah pinggang rosak.... pada saya kalau ubat ya. Tapi bukan vitamin.

Kalau orang kata makan vitamin buat badan panas...hanya OmegaGuard aje beri kesan itu. Saya dah makan vivix berbotol-botol...saya notice kalau saya tak makan OmegaGuard malam saya akan mudah rasa sejuk terutama tidur dalam aircond ditambah cuaca sejuk.

Alhamdulillah dah lebih 16 tahun makan vitamin Shaklee banyak perubahan yang saya dapat rasakan....syukur pada ALLAH.

Anda sedang mencari supplement untuk meningkatkan taraf kesihatan diri dan keluarga? Apa kata cuba dapatkan vitamin Shaklee.
Saya yakin anda akan berpuashati! Boleh hubungi saya untuk dapatkan vitamin Shaklee!


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.

COD Shaklee Miri Sarawak.

 Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian Shaklee [atau] pembelian produk Shaklee [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com

 ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛

Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: