Isnin, 3 November 2014

Kebaikan OmegaGuard Shaklee : Mengurangkan risiko asma [ semput]

Masa kami kecil mak memang bekalkan kami minyak ikan... [ tapi brand yang dijual di farmasi]. Mak kata minyak ikan bagus untuk panaskan badan [ paru-paru].

Stok OmegaGuard di Miri

Minyak ikan biasa adalah jenis cecair yang sangat popular dahulu....namun mak tak belikan yang itu. Mak belikan kami jenis capsule dan saya suka makan secara gigit. Hanyir? Sedap pada saya bau ikan ... dan memang ada orang tak boleh bau langsung minyak ikan itu.

Bila dah berada dalam dunia Shaklee, saya pula berikan mak saya minyak ikan Shaklee yang diberi nama OmegaGuard. Memula mak kata membazir sebab mahal berbanding minyak ikan yang mak beli di farmasi. Tapi selepas mak rasa perbezaannya, sekarang mak hanya fokus makan OmegaGuard Shaklee sahaja.

Untuk anak-anak, Omega ini sangat sesuai untuk mereka yang mudah semput atau dipanggil asma. Jika cuaca sejuk kami akan remind anak-anak makan OmegaGuard sebiji sebelum tidur untuk pastikan chest mereka warm sepanjang malam.

Pernah satu hari saya bawa mak dan bidan saya berjalan ke KK. Masa itu bidan saya batuk dan beliau dah lama batuk. Maka malam kedua bermalam di KK saya berikan 3 biji OmegaGuard kepada bidan  supaya beliau dapat tidur dengan lebih lena. Alhamdulillah miraclenya bila esok bidan kata dia dapat  tidur dengan sangat lena setelah sekian lama tak dapat tidur lena kerana batuk yang berterusan sepanjang malam.

Syukurnya kerana sejak itu beliau jarang batuk atau semput. Malah beliau juga rajin membuat perkongsian dengan pelanggan2 beliau yang mempunyai masalah asma atau anak mereka yang mudah semput.

Ingin cuba OmegaGuard Shakee? Hubungi kami segera!



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.
These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.

COD Shaklee Miri Sarawak.

 Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian Shaklee [atau] pembelian produk Shaklee [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com

 ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛

 Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: