Ahad, 2 November 2014

10 sebab mengapa bagus jadi ahli Shaklee walau hanya untuk makan sendiri?

Kos penyelenggaraan yang tinggi boleh mendatangkan satu beban apabila semua harga barang meningkat.


Ramai orang yang tidak konsisten untuk makan vitamin antaranya kerana merasakan tidak penting ditambah apabila dalam keadaan sihat.

Salah satu punca lagi adalah apabila keadaan menjadi ' terpaksa' apabila harga barang lain meningkat dan menjejaskan peratus perbelanjaan untuk kesihatan diri.

Maka oleh kerana itu saya mengajak anda yang telah mula menjadi consumer produk Shaklee untuk mendaftar menjadi ahli Shaklee.

Apa sebenarnya kelebihan menjadi ahli Shaklee?



1. Paling utama mendapat harga ahli dan ia sangat menguntungkan berbanding harga runcit.

2. Boleh mengikuti kursus yang dijalankan oleh syarikat untuk ahli yang berdaftar dengan tiket kursus yang sangat-sangat berbaloi. Antara kursus yang sangat bagus di sertai ialah Bengkel Nutrisi yang mana kita belajar secara terperinci semua produk Shaklee. Paling best siapa yang serius nak jana pendapatan dengan Shaklee turut disediakan kursus dipanggil New Distributor Training.

3. Minima untuk aktifkan akaun bulanan hanya RM100 [ bersamaan 30 uv]. Namun keahlian tiada tarikh luput.

4. Jikalau nak makan free boleh minta upline guide. Shaklee bayar bonus cash masuk akaun kita. Bukan akaun mereka yang sponsor kita [ upline] tetapi direct pada akaun kita. Bonus yang kita dapat boleh buat beli vitamin yang kita dok makan setiap bulan.

5. Tak perlu ada downline pun boleh dapat bonus jika capai minima belian yang ditetapkan sebulan.

6. Shaklee boleh jadi kerjaya jika anda serius nak berjaya dalam bidang supplement Shaklee.

7. Shaklee tawarkan BANYAK JENIS BONUS! Mereka yang usaha rebut peluang boleh rasa semua jenis bonus yang Shaklee beri. Selain bonus prestasi, ada bonus kereta, bonus kenaikan pangkat, insentif tambahan pada mereka yang capai level Coordinator ke atas. Bermula dengan makan sendiri ianya boleh berkembang menjadi bisnes yang hebat.

8. Shaklee juga sediakan trip bercuti mewah. Sangat best sebab Shaklee satu-satunya syarikat jualan langsung yang membenarkan pemimpin mereka menikmati insentif pelancongan bersama ahli keluarga TERMASUK MAK AYAH DAN MAK AYAH MERTUA !  Bermula dengan makan sendiri ianya boleh berkembang menjadi bisnes yang hebat.

9. Shaklee juga memberi satu kemudahan kepada pemimpin muslim dengan memberi pilihan sama ada untuk bercuti ke luar negara atau menunaikan umrah sambil ziarah. Shaklee menempatkan pemimpin mereka yang layak menunaikan umrah bertaraf 5 bintang ini di Hotel di Madinah dan di Mekah yang sangat berdekatan dengan masjid. Ia bukan pakej umrah pada nama semata-mata.  Bermula dengan makan sendiri ianya boleh berkembang menjadi bisnes yang hebat.

10. Setiap 2 tahun sekali Shaklee akan membawa pemimpin Shaklee yang layak untuk melawat home office Shaklee di San Fransisco.  Bermula dengan makan sendiri ianya boleh berkembang menjadi bisnes yang hebat.


Eh kalau cerita sebenarnya banyak la yang best....alhamdulilah kami dah nikmati semua ini dan RAMAI YANG DAH MENIKMATINYA. Ternyata ia benar kerana lawatan ke Amerika Syarikat bulan Ogos 2014 telah disertai seramai 300 pemimpin Shaklee yang berdedikasi!

Anda minat nak jadi ahli Shaklee? Minat nak makan vitamin setiap bulan hanya dengan membayar melalui bonus Shaklee? Bercita-cita nak menunaikan umrah bersama suami dan mak ayah?

Jom daftar dengan kami. Emailkan kepada nnorita78@yahoo.com untuk mendapatkan info produk dan promo Shaklee tawarkan setiap bulan.

Kejayaan anda kebanggaan kami!

 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.

COD Shaklee Miri Sarawak. 

 Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian Shaklee [atau] pembelian produk Shaklee [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com

 ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛

 Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: