Khamis, 18 September 2014

Mudahnya order vitamin Shaklee !

Saya jauh dari branch dan saya tiada komputer nak order vitamin Shaklee. Kalau dulu ya memang terus tak order sebab 2 asbab ni....tapi sekarang dah mudah sangat.




Pergi kat dapur kita tengok vitamin apa yang dah habis. Then amik handphone tekan no 0356223188 seterusnya pilih no untuk order vitamin Shaklee. Panggilan akan disambut oleh sales representative. Kita sebut no ID, alamat nak hantar mana seterusnya payment nak guna kad debit atau kredit. Dah siap!

Ada rezeki esok lusa dah sampai!

Mudah sangat. On the go pun boleh buat order.

So untuk semua yang belum jadi ahli, jom join ahli dan dapatkan banyak benefit Shaklee tawarkan. Nak order pun sangat convenience. Pakap phone pun boleh !

Saya enjoy buat Shaklee sebab ramai orang sihat dan ramai surirumah boleh buat side income sambil jaga anak.

Bila kita cerita side income, saya ingat masa saya kecik dulu mak saya amik upah bersihkan baju [ t shirt] dengan harga 1 sen sehelai. Bayangkan rumah penuh sampah dan baju yang bertimbun . Mak buat sebab nak bantu ekonomi keluarga dan walaupun tak la banyak mana tapi pengalaman itu yang mahal. Zaman sekarang bisnes online banyak membantu.

Cuma kelebihan Shaklee ialah bila kita makan dan dah rasai sendiri produk Shaklee, tak salah kita share dengan orang lain. Bila kita dapat bantu orang lain sihat dan dapat beramal baik kita lebih gembira.

Duit tu akan datang sendiri...bila kita niat nak bantu ramai orang sihat, ramai yang dapat beribadat dengan baik dan ramai yang mempunyai ekonomi yang bertambah baik.

Dunia kalau dikejar ia akan lari dan akhirnya penat dan buatkan kita mengalah. Sesungguhnya keseronokkan share kebaikan produk Shaklee dan cerita tentang nikmatnya sihat dalam ibadah akan buatkan kita lebih seronok menikmati kehidupan harian.

 ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛

Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: