Rabu, 18 Januari 2023

Set Berpantang Paling Minima




Kehadiran cahaya mata adalah satu rahmat besar dalam sesebuah keluarga.



Beberapa hari lepas saya mendapat mesej dari teman bisnes saya bertanyakan set berpantang Shaklee untuk kawan beliau.

Saya mengesyorkan beliau dapatkan set jimat yang ditawarkan oleh Shaklee...






3 supplement asas ini sangat menyokong kesihatan ibu dan anak. Ia juga membantu ibu untuk meneruskan penyusuan dengan lebih naik.

Mengapa 3 ini diperkenalkan?

ESP kita sedia maklum bahasa bayi memerlukan protien untuk proses pembesaran. Rambut , kuku, kulit semuanya memerlukan protien. Jadi dengan ESP Shaklee yang mengandungi 9 amino asid penting yang diperlukan oleh badan tetapi tak dapat dibuat oleh badan , maka pengambilan sumber luar sangat bagus membantu keperluan ini.

Ostenutrix pula adalah supplement kalsium yang penting untuk pembinaan darah dan pembentukkan tulang dan ia juga memberi kelegaan pada tubuh ibu kerana ia dapat mengelakkan osteoporosis.

Alfalfa yang dikenali sebagai raja tumbuhan juga memainkan peranan penting membantu stimulate susuibu agar keperluan si bayi dapat dipenuhi dengan baik.

Ada 3 lagi vitamin yang saya akan sarankan ibu berpantang amalkan bersama antaranya ialah :


Vitalea - multivitamin yang mengandungi zat galian yang diperlukan oleh badan termasuklah zat besi. Zat besi diperlukan untuk pembinaan sel darah yang sihat.

B complex - ia juga membantu dalam penghasilan darah dan paling bagus ia menyokong agar si ibu kekal happy dan dapat mengelakkan kemurungan atau meroyan selepas bersalin.

Vitamin C - seperti kita sedia maklum ia sangat bagus untuk kesihatan yang optimum selain ia adalah perkara asas dalam keperluan sistem imun.


Jika anda adalah ibu yang mengandung dan bakal melahirkan, boleh la dapatkan set ini agar proses selepas kelahiran lebih baik dan kesihatan ibu akan cepat beransur baik




#SetberpantangshakleeKualaTerengganu
#ShakleeKualaTerengganu
#Shakleereadystock




Penafian : Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan ntuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendpaat nasihat dari doktor atau mana-mana pakar kesihatan yang diiktiraf.

Tiada ulasan: