Jumaat, 15 November 2019

Nutriferon Shaklee seawal pagi?

Dah lebih kurang setahun juga kami sekeluarga menjadikan amalan, selepas solat subuh kami akan pastikan semua orang dalam rumah minum air masak sebanyak 500ml. Tapi untuk anak-anak mereka minum sebotol kecil air osmosis berbalik [ RO water] dalam jumlah 250 ml.

Ini untuk pastikan mereka sentiasa cukup air dan menjadi latihan pada kami betapa pentingnya minum air masak awal pagi.

Walau ada beberapa pendapat mengatakan kononnya tidak baik, tapi sebab kami dapat konsultasi dari doktor nutrisi luar...jadi ia bukanlah satu isu pun.

Pengedar Shaklee Kuala Terengganu

Selain menyediakan bekalan air minuman dalam botol kecil dengan banyak di rumah, kami pastikan bekalan Nutriferon Shaklee juga mencukupi. Jadi kami dan anak-anak akan mengambil 1-2 peket Nutriferon Shaklee bersama air kosong di pagi hari.


Apa manfaat Nutriferon Shaklee? Ia sebenarnya membantu meningkatkan sistem imun tubuh badan. Dan apa yang kami belajar , ia bagus untuk hati. Seperti kita sedia maklum hati adalah antara organ penting yang menapis segala toksin. Jadi kita perlu pastikan organ hati kita sentiasa dapat berfungsi dengan baik.

Nak tahu testimoni Nutriferon Shaklee yang lain?

Boleh baca sini ya > Testimoni Nutriferon Shaklee


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.
 Pengedar Shaklee Kuala Terengganu Berminat nak beli produk Shaklee ?
Berminat nak JOIN AHLI Shaklee ?
Nak makan vitamin Shaklee secara PERCUMA?

 Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com
 ðŸ“± Call/Whatsapp : 012-853-5689

 ðŸŒ» Salam sayang dari N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: