Selasa, 20 Ogos 2019

Berkongsi tanpa prejudis

Masa zaman Universiti, saya tak minat nak kerja part time sebab saya takde kenderaan. Tapi saya tahu ada beberapa benda yang saya perlukan namun rasa tak sampai hati nak minta kat arwah mak masa tu. Maklumlah arwah mak kerja kilang masa tu, ditambah ada lagi 6 adik yang juga perlukan belanja.
Saya nak beli vitamin Shaklee tapi saya tak nak meminta sana sini. Malu sebab kita dah dewasa dan ada kudrat. Takkan asyik nak harap orang aje kan?
Jadi saya study marketing plan Shaklee. Rupanya dalam marketing plan Shaklee, boleh dapat bonus tunai dan dengan duit ni boleh la saya beli vitamin saya perlukan sepanjang masa belajar.
Uniknya Shaklee ni, tanpa ada ahli tajaan pun boleh layak dapat bonus. Saya pulun buat sales dan saya merasa income 4 angka dari zaman study. Saya cuma fokus jual vitamin set cergas minda aje. Sebab kekawan semua aktif projek. So selalu tidur lewat dan letih. 
Tapi bila ada menaja, bonus lebih besar. Maka saya mula mengajak kawan -kawan, makcik2 kantin, staff pejabat menjadi ahli Shaklee supaya mereka pun boleh beli harga ahli dan dapat bonus macam saya.
Berkongsi tanpa prejudis. Saya teruskan berkongsi Shaklee dari zaman 1999 sampai la 2019.
Alhamdulillah Allah temukan saya dengan pelanggan yang setia malah ada antara mereka adalah kawan kolej Kediaman Keempat Universiti Malaya dari dulu sampai sekarang masih amalkan.
Ya rupanya Shaklee menjadi karier saya dan suami pada masa sekarang. Alhamdulillah selain merasa trip percuma yang Shaklee sediakan, kami berpeluang bawa anak menjelajah beberapa tempat yang mereka minat dan berhajat sampai.
Ya sebenarnya mereka yang buat Shaklee secara sambilan pun boleh mendapat manfaat... sekurang-kurangnya boleh beli vitamin secara percuma melalui bonus yang Shaklee beri dan membantu orang lain juga sihat macam kita.
Buat dengan niat nak bantu diri sihat, keluarga sihat dan semua orang sekeliling sihat. Duit ni rahsia Allah. Buat hubungan baik dengan Allah, jaga kebajikan mak ayah dan jaga hubungan sesama makhluk, dunia akan datang dengan sendirinya.
Kunci kejayaan- sharing tanpa prejudis ðŸ¤—
Pengedar Shaklee sejak tahun 1999.
Norita Idris


Berniaga sambilan


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.
 Pengedar Shaklee Kuala Terengganu Berminat nak beli produk Shaklee ?
Berminat nak JOIN AHLI Shaklee ?
Nak makan vitamin Shaklee secara PERCUMA?
 Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com
 ðŸ“± Call/Whatsapp : 012-853-5689

 ðŸŒ» Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: