Isnin, 1 April 2019

Simple tapi seimbang dan berkhasiat.

Sebelum tidur kami sekeluarga akan turun minum....orang kata 'supper'. Walaupun hanya segelas bancuhan ESP Shaklee, Meal Shake Shaklee dan Performance Drink Shaklee.

Dan malam ni saya cuma tambahkan Vivix untuk saya minum....anak-anak mereka dah besar dan pandai bancuh sendiri. Biasanya Meal Shake Shaklee la paling cepat habis sebab rasanya macam ice cream vanila. Bau dia pun sedap.
Jadi anak-anak akan letak Meal Shaklee Shaklee lebih sedikit supaya dapat rasa lemak minuman.


Pengedar Shaklee Kuala Terengganu


Apa manfaat bancuhan 3 supplement ni?

Secara umumnya, ESP* adalah protien soya yang tidak diubah genetiknya. Ia membekalkan amino asid pada tubuh badan manusia. Tubuh badan manusia terdiri dari protein - sel , kulit , kuku , rambut malah seluruh organ terdiri dari protein. Maka pengambilan Protein yang lengkap dengan semua asid amino yang diperlukan oleh badan membantu membaikpulih sel yang rosak dan membantu menghasilkan sel baru yang lebih sihat.

Meal Shake* pula adalah multivitamin dalam bentuk serbuk dan terdiri juga dari Protein di dalamnya.
Ia membekalkan semua vitamin dan zat galian yang diperlukan oleh tubuh tetapi tidak dapat dipenuhi hanya melalui hidangan makanan diet harian kita. Maka sel yang sihat pasti memerlukan vitamin dan galian yang mencukupi dan seimbang untuk membantu kelancaran organ berfungsi seterusnya membantu proses untuk sistem tubuh badan manusia bekerja dengan lebih baik.

Performance drink* pula adalah sejenis isotonik yang membantu menstabilkan ion-ion di dalam badan.  Membantu badan sentiasa hidrasi maka dengan ini membantu badan bertenaga dan cergas. Biasanya ia bagus diamalkan sebelum bersukan, masa bersahur malah jika ada muntah atau cirit yang berlarutan bagus amalkan Performance drink yang bertindak macam air garam yang doktor bagi.


Maka bancuhan campuran 3 supplement *ini memang sangat mudah dan menghasilkan menu yang simple tetapi lengkap dan berkhasiat. 

Selamat mencuba.



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.




 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.
 Pengedar Shaklee Kuala Terengganu Nak beli produk Shaklee ?
Nak JOIN AHLI Shaklee ?
Beli produk Shaklee melalui bonus Shaklee?
 Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com
 ðŸ“± Call/Whatsapp : 012-853-5689

 ðŸŒ» Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: