Isnin, 9 April 2018

Menu sahur ekspres dengan ESP dan Meal Shake Shaklee

Masih ingat cerita kawan kat kolej Bestari UM dulu, beliau bangun lambat untuk sahur. Tapi sebab tetap nak makan nasi, dijadikan cerita tersedak sebab tercekik tulang ikan. Kebetulan pula masa tu azan subuh berkumandang...jadi kerana tetap mahu berpuasa, maka sepanjang hari beliau akan cuba keluarkan tulang yang tersangkut tu dah bunyi seperti kucing tersangkut makanan dalam tekak.


Ya adakala kita akan terbangun lambat untuk bersahur...boleh teguk segelas air kosong aje jika dah tak ada pilihan. Tapi ada sesetengah orang akan menyediakan minuman express yang berkhasiat untuk bersahur.


Kebetulan pagi tadi kami lambat bangun sahur, masa yang ada cukup untuk minum air...dengan cepat kami terus ke dapur dan saya mencapai cawan masukkan 2-3 sudu nestum kemudian masukkan air suam baru tambahkan 1 sudu ESP Shaklee dan 1 sudu Meal Shake Shaklee. 1 gelas lagi saya bancuh air masak dengan Performance Drink Shaklee sahaja.

Alhamdulillah dapat bersahur express tapi kenyang dan berkhasiat. Ya itu untungnya ada 3 jenis produk ni di rumah...

ESP Shaklee 
Hasil carian imej untuk esp shaklee png


Meal Shake 


Hasil carian imej untuk meal shake shaklee png

Performance drink Shaklee.

Hasil carian imej untuk Performance drink shaklee png

Ditambah bulan April ni ada promo ESP Shaklee untuk ahli Shaklee so memang untung bekalan  stok sampai Puasa Ramadhan nanti.


Hasil carian imej untuk sahur


Berminat nak dapatkan vitamin ni untuk ganti puasa atau stok Ramadhan? Boleh terus mesej di SINI.



#pengedarVivixShakleeKualaTerengganu
#PengedarYouthShakleeKualaTerengganu


Tiada ulasan: