Sabtu, 17 Mac 2018

Manfaat program Detoks bersama set Detox Shaklee.

Pernah dengar program Detox Shaklee? Biasanya kita lakukan bila kita mahu selesaikan masalah kesihatan termasuklah masalah berat badan yang tak terkawal.


“Solusi Menyeluruh Detoks Shaklee” boleh diambil setiap hari sebagai supplemen pemakanan yang berzat dan ia juga membantu dalam menangani sisa toksik berlebihan di dalam tubuh anda yang berpotensi memberi kesan buruk akibat tekanan oksida. Sekiranya anda melakukannya mengikut saranan, anda mampu memperoleh kebaikan optimum melalui program detoks ini antaranya seperti sistem penghadaman yang sihat, kulit yang lebih cantik dan bentuk tubuh yang elok.


Set Detox Shaklee terdiri daripada 5 produk

Shaklee Miri

Masih ingat lagi masa program Detox Shaklee ini baru dilancarkan...mereka yang mengikuti program tersebut yang mana terdiri dari lelaki dan wanita yang mempunyai masalah kesihatan dapat melihat kesan positif selepas itu.

Suami saya adalah salah seorang testimoni pada waktu tu. Beliau dapat mengurangkan masalah berat badan yang beliau hadapi saat itu.

Dan sehingga sekarang kami masih amalkan set Detox Shaklee ini.

Set Detox Shaklee terdiri daripada Vivix Shaklee, Herb Lax, Alfalfa Complex, Peppermint Ginger Plus dan Dtx Complex.



Apa manfaat utama yang kita akan dapat dengan amalkan Set Detox Shaklee?

Set Detox Shaklee beri kesan optimum pada kesihatan.

Melalui progam yang disediakan untuk Set Detox Shaklee pengamal akan dapat menikmati kesihatan secara menyeluruh kerana set vitamin Detox Shaklee ini membantu melegakan perut kembung dan sebu, membantu meningkatkan tenaga, memperbaiki penghadaman, memberi rasa sihat dan cergas pada tubuh dan antara paling best ialah kita dapati kulit lebih cerah!*

Berminat untuk dapatkan set Detox Shaklee?  Kami sedia membantu berkongsi cara untuk mendapatkan banyak penjimatan dengan belian set ini beserta tambahan produk yang membantu anda kekal sihat dan bertenaga.

Shaklee Miri






* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 



♛ Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: