Isnin, 5 Februari 2018

Best Testimoni Lelaki Youth Shaklee : Parut jerawat hilang?

Cerita kecantikan biasanya hanya wanita sahaja yang lebih berminat. Memang ada golongan lelaki yang concern tentang kecantikan tapi biasanya mereka ni have good looking ataupun body builder.

Ya bila kami dapat set Youth Shaklee untuk di cuba...saya pastinya excited terlebih. Maklumlah sebab dapat tahu bahawa Youth Shaklee boleh bantu menukar usia kulit wajah 1 dekad awal....bermakna sesiapa yang menggunakan Youth Shaklee, jika sebelum ini kulit wajahnya berumur 40 tahun, selepas 90-100 hari menggunakan Youth Shaklee kulit wajah mereka boleh berubah menjadi 30 tahun! Siapa yang tak mahu kan?
No more scar with Youth Shaklee

Saya memang excited menepek Youth Shaklee di wajah sebelum tidur khususnya. Namun saya tak mahulah saya sahaja yang dapat kesan guna Youth Shaklee ni... maka saya pujuk suami untuk guna sekali. Maka setiap hari sebelum tidur selepas menggunakan Youth Shaklee di wajah saya, saya akan pakaikan pada wajah suami saya.

Hari berganti hari...saya sedar pigmentation pada wajah saya semakin pudar. Namun pada saya ia adalah perubahan biasa untuk seorang wanita. Saya lebih teruja melihat kesan ke atas wajah suami saya. Kulit wajah suami saya sebelum ini mempunyai parut bekas jerawat yang sangat ketara. Selain itu beliau mempunyai lubang pori yang sangat besar.

Selepas 7 hari menggunakan Youth Shaklee, lubang pori di wajah suami saya semakin mengecil. Semakin hari parutnya semakin pudar dan wow kulitnya semakin licin selepas 21 hari menggunakan Youth Shaklee!!!


Maka kerana kesan lebih ketara pada suami saya, maka beliau terpilih menjadi testimoni Youth Shaklee semasa soft launching Youth di Shaklee BLNC 2018 di Sunway Convention Center Kuala Lumpur.

Lelaki guna Youth Shaklee


Saya sangat gembira kerana ini membuktikan Youth Shaklee bukan hanya sesuai untuk golongan wanita sahaja tetapi lelaki juga boleh guna Youth Shaklee dan mendapat manfaat darinya!


Ohhhhhh bukan itu sahaja, untuk dapat hasil sekarang, kami suami isteri memang amalkan supplement yang penting untuk kecantikan kulit terutama memastikan kulit mempunyai kelembapan yang perlu serta elastik supaya look younger longer!


Nanti next entry saya update pula supplement yang kami memang amal ya.




* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.
These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.
 Nak beli produk Shaklee ?
Nak JOIN AHLI Shaklee ?
Nak Duit Tambahan melalui Shaklee?
 Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com
 ðŸ“² Call/Whatsapp : 012-853-5689 



♛ Salam sayang dari N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: