Ahad, 5 Mac 2017

Cuba tahan rasa nak membuang akibatnya membawa padah.

Biasa dengar perut adalah rumah penyakit...ya masa first time dengar saya cuba pahamkan bahawa kalau perut penuh sangat dan kita tak membuang dengan lancar pastinya akan membuat kita tak selesa sepanjang hari.


Namun sebenarnya saya pernah melalui perkara ini....susah membuang dan jarang membuang. Apa yang saya nampak ketara wajah menjadi berminyak berjerawat dengan sangat aktif, sering migraine dan alahan pada makan kadang-kadang menjadi-jadi.

Saya perasan bila saya amalkan banyak buah, simptom tadi menjadi berkurang la sikit. Namun ia berlangsung seolah-olah biasa pada tubuh saya.

Then saya cuba amalkan pengambilan supplement yang berkaitan dengan pembersihan usus. Jika amalkan Herb Lax Shaklee sahaja, adakala kesannya terlalu laju sehingga kehidupan jadi kelam kabut sikit.

So saya cuba amik beberapa supplement yang serentak yang berkaitan dengan dengan buang lemak macam Omega, Lecithin , Alfalfa dan saya amal makan bersama Herb lax serentak. Kesannya sangat bagus.

Shaklee Sihat dan Kaya



Ya kita kena monitor tau dan amik berat tentang proses pembuangan ni...sebab usus kita panjang. Penyakit yang sekarang biasa terjadi adalah kanser kolon yang serang bahagian usus. So jangan pandang remeh.


Saya ada kenalan dia membuang sangat jarang...yang pasti dia mempunyai tahap kesihatan yang sangat teruk. Ini berpunca kerana beliau suka menahan rasa nak membuang. Sebenarnya ia sangat merbahaya. Akhirnya sistem tubuh mulai rosak dan sistem imun makin rendah.





Jadi sebelum tidur cubalah amal vitamin yang saya sebut tadi...rasakan perbezaan ke atas kesihatan kita. Pastinya sangat berbeza dan rasa lebih bertenaga!


Selamat mencuba.


 ðŸ“² Call/Whatsapp : 012-853-5689


♛ Salam sayang dari N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: