Isnin, 10 Oktober 2016

Specialnya bisnes ini dari dimensi saya

Ada yang nak cari vitamin, tak tahu nak beli vitamin apa ?

Ada yang nak cari pendapatan tambahan, tapi tak tahu nak buat bisnes apa?


Apa kata jom study atau risik pasal Shaklee.......


Apa yang best dengan Shaklee dan marketing plannya?



Shaklee ; syarikat yang mengeluarkan produk yang berkualiti dan mampu milik.

Ya Shaklee mempunyai produk yang berkualiti, berkesan dan selamat. Bukan saya aje yang cakap tapi ianya dibuktikan melalui landmark study yang dibuat oleh pihak ketiga. Ada banyak produk vitamin di pasaran hanya di endorse oleh doktor yang mereka pilih tapi Shaklee adalah satu-satunya syarikat yang membenarkan pihak ketiga membuat kajian ke atas produk mereka dan ke atas mereka yang dah consume lebih 20 tahun.

So sebagai orang yang makan Shaklee hampir 20 tahun, saya tahu kesan landmark study memang benar ke atas mereka yang dah mengamalkannya.



Ada rebet tunai ?

Biasa kan beli barang kat mana2 pasaraya kita collect point dan kemudian ia ditukar kepada voucer belian semula pada pasaraya tersebut? Ya Shaklee juga amalkan begitu cuma lagi best sebab ia dibayar dalam bentuk tunai.
Bila kata tunai, duit tu boleh buat beli vitamin Shaklee semula so kita secara langsung makan vitamin secara percuma. Kalau dapat lebih boleh la juga gunakan duit tunai untuk tampung perbelanjaan harian kita kan? Kalau dapat RM1000 sebulan, eh boleh la juga tampung bayar duit nursery anak ke, nak bagi belanja mak ayah lebih ke, nak buat kenduri kesyukuran ke, buat sedekah ke....eh banyak aje boleh buat bila ada duit tambahan kan?


Sistem yang tidak tidur?

Shaklee menyediakan laman web untuk ahlinya membuat pesanan secara online 24 jam sehari dan 7 hari seminggu. Tak perlu nak call sebenarnya kalau kita dah ada internet 24 jam kat hp.
Sebab sistem yang mesra ini la ramai pengedar Shaklee boleh travel dan buat bisnes tour tanpa ada masalah pesanan. Malah kadang-kadang prospek atau customer kami tak tahu pun yang kami berada di luar negara kerana kemudaham berkomunikasi dengan dunia tanpa sempadan. Best kan?


Jaminan insuran ke atas produk

Shaklee juga menyediakan perkhidmatan penghantaran pada harga flat rate...iaitu RM10.60 [ West Malaysia] / RM21.20 [ East Malaysia] untuk berapa banyak order skalipun.
Best kan? Ada sesetengah tu berat aje produk maka penghantaran pun jadi mahal. Tapi Shaklee lain, lagi banyak beli sama aje delivery charge dia malah lagi best sebab beli Vivix ataupun vitamin lebih RM848 ( untuk west Malaysia termasuk GST) atau RM1000 ( untuk east Malaysia termasuk GST) dapat free delivery!
Oh bukan tu aje, penghantaran lengkap dengan insuran!!! Jika barang rosak, atau mempunyai masalah, pelanggan hanya perlu maklumkan pada Shaklee dan jika ianya disebabkan oleh proses penyelenggaraan maka Shaklee akan menggantikkannya semula dengan unit yang baru.


Insentif bukan hanya untuk pengedar sorang

Yes ni yang paling best ! Boleh bercuti ke oversea siap bawak ahli keluarga! Jika bisnes biasa , penama aje boleh pergi. Jika nak bawak keluarga maka kena tambah duit sendiri. Tapi Shaklee lain...polisi syarikat membenarkan penama [ qualifier] membawa suami/ isteri iaitu pasangan, anak atau mak ayah dengan syarat memenuhi kriteria yang ditetapkan! So alang-alang seluk pekasam biar sampai pangkal lengan kan?  Alang-alang buat bisnes buatlah sampai boleh bawak pasangan dan anak bercuti. Saya selalu bagi tahu, kita semua yang buat bisnes ni ibarat pelumba lari. Garisan yang berbeza dan habuan yang berbeza. Yang sama adalah USAHA berapa kuat nak pecut dan masa bila perlu lebih usaha ! So kita buat pilihan, track mana kita nak dan habuan apa yang kita mahu.



Masa yang fleksible!

Oh kerja di rumah bukan bermakna pakai baju kelawar 24 jam. Kami juga ada appoitnment luar malah masa kerja kami lebih fleksible. Janji tahu kerja apa nak kena buat, panggilan apa yang nak kena buat dan sistem yang perlu dikemaskini. So ianya boleh dibuat oleh mereka yang nak cari side income secara part time. Jika seseorang kerja pejabat 9 sampai 5 pm tetapi perlu pendapatan tambahan, Shaklee adalah salah satu pilihan. Boleh dibuat mengikut masa yang ditetapkan oleh pengedar sendiri , paling utama disiplin perlu ada.


Kelas online dan offline berterusan?

Kami menyediakan kelas online untuk organisasi kami. Tak kira la masa dalam negara atau luar negara. Ianya berlangsung untuk mereka yang berada jauh dari kami. Dengan dunia tanpa sempadan tiada yang mustahil pun. Opsss macam mana mereka yang tak berapa dalam dunia internet? Jangan risau Shaklee sendiri menyediakan beberapa slot kesihatan yang dibuat secara berterusan dan berkala di sesetengah tempat. Ianya percuma tau! Cuma perlu stay tune dengan info terkini.



Ada rasa-rasa nak beli vitamin Shaklee? Atau nak tahu cara makan vitamin secara percuma? Boleh la email/ pm fb atau call saya di talian 0128535689 untuk lebih lanjut.










* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.
Nak beli produk Shaklee ?
Nak JOIN AHLI Shaklee ?
Nak Duit Tambahan melalui Shaklee?
Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com

 ðŸ“² Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛



 Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: