Rabu, 20 Julai 2016

Kutu air di kaki?

Ya , selama ini saya tak pernah kena...tak semena-mena masa di Osaka, baru saya sedar hari kedua kaki saya terasa amat gatal sekali.

Saya tunjuk dekat abah Addinnasa, ibu jari kaki saya penuh dengan biji-biji air yang saya rasa ia menjadikan kaki saya gatal. Ditambah aktiviti seharian saya berstokin sampai malam.

Masa tu susah hati kalau biji air ini pecah dan merebak.

Syukurlah kami jenis bawak Nutriferon berpeket-peket , so abah Addinnasa pesan saya makan 2 peket sekaligus untuk 2-3 kali sehari.

Saya cuba google, rupanya nama penyakit ni kutu air.



Ni keadaan bila biji air tu dah pecah... saya ambil gambar dari google.


Dalam otak saya, saya cuma fikir kena boost immune supaya ia cepat kering. Saya taknak la ia pecah dalam keadaan saya travel dan merebak menjadi lebih teruk.

So apa yang saya buat, saya makan Nutriferon dengan double dos setiap kali intake. Vitamin lain saya ambil dos biasa aje.

Miracle dengan izin Allah, 3 hari semua biji-biji itu kering tanpa pecah. Uniknya ia ibarat kulit kering dan gugur begitu sahaja.

Syukur bawak Nutriferon berkotak-kotak masa ke Japan.


So jika ada masalah kesihatan, jangan lupa tambah Nutriferon dalam vitamin intake anda. Semoga dengan izin Allah, insyaALLAH sembuh.



Worth to buy !




* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.
These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.

COD Shaklee Kuala Terengganu
 Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian Shaklee [atau] pembelian produk Shaklee [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com

 ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛

 Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: