Selasa, 14 Jun 2016

Anak lebih ceria apabila bebas sembelit.

Bila anak yang berumur 1 tahun ke atas dah mula pandai makan, adakala kita terlupa nak pantau keperluan air mereka. Tidak kurang juga anak yang terlalu cerewet sehingga tidak mahu makan sayur sedikit pun.

Apabila ia berlarutan tanpa kita sedar ia akan menyebabkan anak mudah meragam dan menghadapi masalah pembuangan. Banyak ibu bapa yang mula sedar anak mereka menghadapi masalah sembelit apabila bahagian punggung mereka melecet akibat sukar membuang.

Tahu tak Meal Shake Shaklee kaya dengan serat? Ini sangat membantu mengatasi masalah sembelit di kalangan anak-anak.

Meal Shake kaya dengan protien dan vitamin serta mineral. Ia sangat membantu untuk perkembangan dan pembesaran anak yang sihat.


Anak lebih ceria apabila bebas sembelit.


Ya rumah saya Meal Shake adalah supplement wajib anak-anak sejak mereka kecil lagi. Sehingga kini masih menjadi amalan mereka. Ya sekurang-kurangnya membantu melengkapkan keperluan vitamin dan mineral yang sepatutnya mereka dapat dari sayur-sayuran.


Berminat nak dapatkan stok Meal Shake?

Boleh hubungi kami untuk maklumat lebih lanjut ; 0128535689


Ada tawaran istimewa juga bulan ini yang mana dengan pembelian 4 Canister @ RM361.73 melayakkan anda mendapat keahlian secara PERCUMA!!!


Jom , kami boleh share kan bagaimana nak makan vitamin Shaklee secara PERCUMA bila anda sertai  dan menjadi ahli Shaklee!





* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.

COD Shaklee Kuala Terengganu

 Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian Shaklee [atau] pembelian produk Shaklee [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com
 ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛

 Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: