Jumaat, 22 Januari 2016

Nak cantik jangan abaikan B complex!

Ya kami suami isteri amal B complex sejak zaman universiti lagi.

Masih ingat masa exam paper Business Law saya amik 10 biji selepas sarapan sebab saya nak fokus dalam menjawab...oh ya paper tu saya dapat A!

Saya juga amik 10 biji sebelum saya masuk bilik temuduga KPLI tahun 2004 dan alhamdulillah dapat jawab tanpa rasa berdebar atau menggeletar.

Ya sehingga sekarang kami masih makan kerana nak pastikan gula ditukar menjadi tenaga!

Oh ya Normal intake kami 2-3 biji sehari kecuali banyak makan kami amik 6 biji sehari ....hehehe.


So jangan pandang remeh pada keperluan B complex! Banyak manfaatnya.


Siapa yang perlu makan B complex?

1. Orang yang nak CANTIK!
2. Orang yang perlu fokus.
3. Orang yang amalkan PIL PERANCANG
4. Orang yang selalu stress atau tension.
5. Orang yang terlalu sensitif atau cepat marah.
6. Orang yang suka makan makanan manis.
7. Orang yang cepat penat.
8. Orang yang nak SIHAT!




B for Beauty!




* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.

COD Shaklee Miri Sarawak.

 Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian Shaklee [atau] pembelian produk Shaklee [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com

Gmail : addinnasa[@]gmail.com

 ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛


 Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: