Mengapa Nutriwhite makeup remover sentiasa 'hot' dalam pasaran?

Masih ingat lagi seorang kawan saya share tentang Nutriwhite makeup remover...antara kata-kata beliau - Ini antara makeup remover yang terbaik dia pernah pakai kerana tak berminyak dan selepas memakainya kulit rasa bersih dan licin.

Saya tak berapa eager nak pakai sebelum ni sebab saya bukan kerja di pejabat dan bermakeup...so saya tak kisah sangat sebab pada saya pencucui muka Nutriwhite pun dah sangat bagus dan mencukupi.

Gentle Deep Foaming Cleanser



Namun yang membuatkan saya ingin mencuba Nutriwhite makeup remover ini ialah apabila ada yang share selepas menggunakannya kulit tidak lagi berminyak dan white head or black head mudah hilang bila cuci muka dengan Nutriwhite make up remover.


Ya kadang-kadang kita memang tak pakai makeup pun tapi adakala memakai bedak compact yang dijual di farmasi membuatkan kulit kita mudah jadi berminyak jika teksturnya kasar dan menutup liang roma wajah.

Bagaimana cara memakai Nutriwhite Makeup Remover ini?

Nutriwhite Makeup Remover

Picitkan sedikit di atas tapak tangan dan terus gosokkan pada kulit muka selama beberapa minit. Selepas itu bilas dengan air [ air suam juga bagus] seterusnya barulah cuci dengan Nutriwhite Foam Cleanser.

Kulit akan rasa segar dan sangat lembut.



Ya sedar tak bila kita bangun pagi, bagi yang kulit berminyak kita akan dapati kulit kita lembab dan rasa sedikit berminyak? Ya saya juga menghadapinya namun selepas menggunakan Nutriwhite make up remover alhamdulillah ada improvement di mana kulit dah kurang berminyak seperti dulu.

Paling seronok ialah apabila jika dulu di sekitar kawasan hidung ada white head or black head dan saya memang terpaksa menggunakan face mask untuk menghilangkannya. Alhamdulillah kini tiada lagi sejak menggunakan Nutriwhite Makeup Remover. Paling best jerawat cepat kecut adalah antara testimoni yang diberikan oleh pengguna.

Inilah yang membuatkan ramai orang tidak lepaskan peluang untuk membeli Nutriwhite makeup remover !


Antara testimoni menarik adalah kenalan saya di Miri sendiri :




Berminat nak dapatkannya? Boleh hubungi kami di 012-8535689 untuk membuat pesanan.

Oh ya, ini antara produk Hot Seller Item dalam Shaklee online... so jangan tunggu lagi. Harganya murah dan mampu di miliki.








*  These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.
COD Shaklee Miri Sarawak dan Muar Johor. 

 Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian Shaklee [atau] pembelian produk Shaklee [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com

 ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛

 Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Catat Ulasan

0 Ulasan