Jumaat, 23 Oktober 2015

Vitamin E kurangkan rasa denyut sakit tempat ceaser.

Ya bila saya ingat vitamin E saya akan ingat lagi kesan sakit bersalin ceaser anak kedua... kerana dari situ saya tahu untuk hilangkan denyut di tempat yang dipotong memang saya amal Vitamin E secara konsisten.


Masa lahirkan Addin yang mana saya lalui ceaser juga...makan masa untuk hilang denyut di tempat yang dipotong... hampir 4 tahun jugalah.

Mak kata itu perkara biasa bagi yang pernah melalui melahirkan anak secara ceaser.

Jadi pada saya... ia perkara biasa dan saya kena lalui.

Bila lahirkan anak kedua...saya cuba vitamin E dan saya memang syorkan mereka yang ceaser amik vitamin E untuk cepat baikkan luka jahit di bahagian perut kerana sakit dibahagian abdomen.

Alhamdulillah sehingga hari ini tiada lagi denyutan dibahagian potong itu.

Kebaikan pengambilan vitamin E untuk ibu yang melalui c section adalah mengurangkan risiko luka jahit terbuka atau bernanah.

Namun satu yang saya perasan bila makan vitamin E dalam pantang akan kurang atau jarang rasa nikmat bengkak susu kerana fungsi vitamin E mengurangkan bengkak atau radang.

Ya sehingga hari ini kami amal makan vitamin E kerana ia adalah vitamin yang bagus untuk para wanita khususnya untuk menjaga kecantikan dalaman dan luaran.



Jom dapatkan vitamin E sementara ada promo Beli 1 percuma 1! Promo berakhir 31 Oktober 2015. Jangan lepaskan peluang!



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.
COD Shaklee Miri Sarawak.


 Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian Shaklee [atau] pembelian produk Shaklee [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com

 ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛

 Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: