Isnin, 7 September 2015

Jangan pandang remeh keperluan multivitamin

Ramai yang menyangka bahawa pengambilan multivitamin semata-mata dah mencukupi...ada juga golongan yang menyangka pengambilan tonik ajaib Shaklee iaitu Vivix sahaja dah mencukupi tanpa perlu multivitamin.

Hakikatnya pengambilan multivitamin sangat penting kerana ia mengandungi kesemua vitamin dan garam mineral yang diperlukan oleh badan. Namun adakala vitamin dan garam mineral ini tidak dapat di dalam makanan harian kita.

Banyak punca penyakit bermula dari kekurangan vitamin dan garam mineral dalam badan. Kerana dibiarkan berlarutan maka ia mula menjejaskan kesihatan kita dan bila dah teruk baru kita mula sedar. Sebagai contoh rambut gugur. Ya rambut akan gugur setiap hari namun jika tidak diatasi dari awal ia akan berlarutan dan menyebabkan individu itu botak. Bila kes begini kami akan sarankan pengambilan Multivitamin @ Vitalea Shaklee, ESP dan Zinc paling minima.


Ya dalam multivitamin telah lengkap dengan semua vitamin dan garam mineral tetapi kenapa perlu tambahan? Ini kerana kandungan setiap vitamin dan garam mineral yang terdapat dalam multivitamin adalah tahap minima. Maka vitamin khusus sangat digalakan diambil bersama multivitamin untuk kesan yang lebih baik.

Jika anda seorang pengamal vitamin, pastikan pengambilan multivitamin diambil bersama vitamin seharian yang diamal supaya penyerapan dan kesan vitamin akan lebih menyerlah. 


Vitalea Shaklee sangat bagus untuk pesakit diabetes kerana kandungan kromium membantu pesakit menjadi lebih bertenaga. Saya dapat lihat kesan pada emak saya sebagai pesakit diabetes , pengambilan vitalea membantu mak lebih sihat, bertenaga dan wajahnya kelihatan sangat muda berbanding usia sebenar beliau.

Maka, jika anda belum pernah mengamal mana-mana multivitamin, apa kata cuba Vita-Lea Shaklee yang lengkap dengan vitamin dan garam mineral. Paling utama Vitalea tidak mengandungi pewarna , perasa dan pengawet.
Bagaimana nak tahu multivitamin itu adalah yang baik, cuba genggam sebiji di dalam tangan dan dibiarkan beberapa minit. Jika ia melekit dan meninggalkan warna maka multivitamin itu mengandungi pewarna, perasa serta pengawet. Boleh dapatkan Vita-Lea Shaklee untuk merasakan perbezaannya.

Sertai kami untuk dapatkan Vita-lea percuma apabila anda menjadi ahli Shaklee pada bulan ini!

Hubungi kami @0128535689 atau email nnorita78@yahoo.com untuk memesan, menjadi ahli atau pertanyaan lanjut. Kami sedia membantu.


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.

COD Shaklee Miri Sarawak dan Muar Johor.

 Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian Shaklee [atau] pembelian produk Shaklee [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com

 ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛


Salam sayang dari

 N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: