Jumaat, 10 Julai 2015

Mengapa ibu ayah perlu pertimbangkan 4 supplement ini musim perayaan?

Tak lama lagi kita akan menyambut Syawal.... sudah pasti ramai akan mengambil peluang untuk bercuti panjang balik kampung dan melawat sanak saudara dan rakan taulan di kampung.

Namun dalam seronok kita beraya kami yakin dan pasti cabarannya adalah pada anak-anak kerana kesihatan mereka amat fragile terutama bila cuaca tak menentu dan masa rehat juga berkurang bila kita banyak berjalan.


Maka kami suggest untuk ibu bapa yang mementingkan kesihatan anak ; boleh mempertimbangkan 4 supplement ini untuk dibekalkan sepanjang musim perayaan :

Nutriferon
Shaklee cari duit tambahan


Ia adalah vitamin yang dikenali sebagai immune booster atau penggalak sistem imun. Bagi mereka yang mempunyai anak yang ada alahan seperti allergi seafood, asma [ lelah atau semput] , mudah demam....maka bekalkan vitamin ini untuk mereka. Sekurang-kurangnya kita bekalkan mereka dengan vitamin dan bukan pergantungan kepada ubat semata-mata. Banyak testimoni yang berpuashati dengan membekalkan vitamin ini untuk anak mereka terutama yang sakit berlarutan.


Omega Guard


Omega dikenali sebagai vitamin yang bagus untuk DHA terutama dikalangan anak2. Namun tahukah anda ia juga vitamin yang sangat bagus untuk sistem pertahanan badan? Ia juga membantu mengurangkan rasa letih di kalangan dewasa mahupun kanak-kanak. Ia juga bagus untuk vitamin anti radang. Selain itu jika anak anda adalah mereka yang mudah selsema atau sejuk bila tidur malam, pastikan bekalkan mereka Omega Guard sebelum mereka tidur supaya chest mereka tidak mudah sejuk. Kan sudah pasti lebih baik dari pergantungan kepada nebulizer?


GLA Complex
Cari duit tambahan


Ia adalah gabungan Omega 3 dan Omega 6...dikenali juga sebagai penstabil hormon. Paling bagus ia membantu menstabilkan prostagladin dalam tubuh kita. Maka ia sangat membantu mereka yang demam berlarutan atau sakit kepala yang lambat kebah...apa kata makan 1 biji GLA Complex untuk mendapatkan keredaan. Bila cuaca tak menentu ia boleh menyebabkan anak mudah jatuh sakit. Maka pemberi supplement pastinya lebih baik selain membantu meningkatkan sistem pertahanan tubuh badan.


Performance Drink
kerja dari rumah



Ya ia adalah minuman isotonik yang bagus diambil kerana tidak mengandungi karbonat seperti air isotonik lain yang dalam pasaran. Ia boleh diambil oleh mereka yang aktif bersukan, mereka yang kurang air atau demam serta mereka yang mengalami cirit birit . Sedarkah kita bila kita balik kampung terutama yang melalui perjalanan yang jauh, ditambah anak-anak kita akan gembira bermain bersama saudara mara yang jarang dapat berjumpa mereka akan leka bermain. Bila ia berlaku anak akan kurang minum air, akhirnya akan mudah mendedahkan mereka kepada suhu badan yang meningkat. Perjalanan jauh juga akan membuatkan anak-anak cepat letih...maka pengambilan Performance drink sebagai bekalan minuman sepanjang perayaan sangatlah sesuai.



Akhir sekali..... sebelum bertolak untuk sebuah perjalanan baik dekat atau jauh untuk merayakan Syawal ini, apa kata mulakan perjalanan dengan sedekah. Kini banyak aje no acc bank asnaf yang boleh diperolehi di internet termasuklah sekolah anak yatim, tahfiz, rumah pengasih....kerana hakikatnya sedekah dapat menjauhkan dari penyakit dan bala.


So untuk ibu dan ayah diluar sana....cuba pertimbangkan 4 vitamin di atas untuk seisi keluarga terutama musim perayaan ini.


Jika berminat nak dapatkan produk2 di atas boleh hubungi kami di talian : 0128535689.




* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.



 Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian Shaklee [atau] pembelian produk Shaklee [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com

 ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛

 Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: