Sabtu, 25 April 2015

Lemak gelebeh belakang badan?


Lemak gelebeh belakang badan?


Lecithin untuk kurus


Sharing dari seorang leader .... Lecithin memang bagus amal secara konsisten. Beliau juga share cara beliau amik Lecithin ....antara sharing yang beliau tekankan ialah pengambilan Lecithin yang konsisten membantu kita dapatkan bentuk badan yang ideal. Lemak2 yang menggelebeh dibelakang akan secara perlahan-lahan hilang katanya.

Memang benar pun, ramai wanita concern lemak di bahagian lengan dan peha tapi lupa lemak yang menggelebeh sebab kita jarang tengok cermin untuk tengok belakang badan :)

Beliau kata selepas amalkan Lecithin x biji sehari antara kesan yang beliau dapat ialah muka yang tidak lagi tembam macam sebelumnya... tiada lagi lemak menggelebeh belakang badan.

Lecithin juga bagus untuk kulit yang berkilat dan kuku yang cantik!

So untuk kelihatan muda dan menawan, boleh cuba Lecithin!

Semalam seorang makcik membeli 3 set PROMO Lecithin beli 6 percuma 1 kerana bukan selalu Lecithin ada promo best begini!

Dapatkannya hari ini dari saya
0128535689.


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.
COD Shaklee Miri Sarawak.

 Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian Shaklee [atau] pembelian produk Shaklee [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com
 ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛

 Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: