Ahad, 25 Januari 2015

Vivix - Kisah pesakit Diabetis dan TIBI.

Bunyi supplement Shaklee yang ini sangat unik. Vivix. Ia adalah tonik ajaib yang mempunyai banyak khasiat. 


Kalau saya sihat boleh ke minum Vivix? Sudah pasti boleh kerana Vivix adalah vitamin yang terus kepada DNA kita. Memang banyak orang cerita Vivix boleh buat kita muda semula namun saya yakin semua customer saya yang membeli Vivix bukanlah hanya untuk muda semata-mata tetapi untuk lebih sihat!

Saya jadikan Vivix minuman macam minum sirap ... kalau rajin tambah sesudu madu asli. Kalau mood kurang rajin buat air dengan air suam atau sejuk terus minum.


Testimoni Vivix 1 : Kandungan gula turun!

Mak saya sendiri saya pesan minum Vivix 1 botol untuk 4-7 hari kerana mak adalah pesakit kencing manis yang gulanya sukar dikawal. Sebelum ni walau mak amik insulin tapi gula mak turun takat 11 atau 12 sahaja bacaannya.

Namun selepas amalkan Vivix konsisten mak nampak perubahan yang sangat ketara sampai mak sendiri terkejut. Puncanya saya bagi mak saya Meal Shake...kononnya nak bagi mak kenyang kalau tak makan nasi. Namun mak memang tak boleh langsung amik apa-apa produk supplement yang ada protien mungkin kerana buah pinggang mak ada masalah. Mak jadi letih terus jumpa doktor. Doktor bagi tahu urin mak ada banyak protien tapi uniknya gula mak turun sampai 8.5 ! Mak tahu mak kena teruskan amik Vivix!

Mak juga akui pengambilan Vivix buat mak lebih bertenaga maklumlah mak adalah pesakit kencing manis yang mudah buat mak jadi letih. Jadi Vivix memang bagus untuk mak!
Diabetis dan Vivix


Testimoni Vivix 2 : Alhamdulillah bebas TIBI !

Adik ipar saya disahkan mengidap sakit TIBI pada tahun lalu. Bermula dari demam menjadi batuk yang berlarutan sehingga beberapa bulan. Hilang selera makan dan sakit kepala yang sangat teruk akibat jangkitan di bahagian kepala. Memang saat itu saya pesan adik saya berikan suaminya Vivix jadikan minuman harian siang dan malam. Amik masa 3-4 bulan jugalah untuk beliau kuat dan mempunyai selera makan yang betul. Alhamdulillah kini doktor dah sahkan beliau bebas dari TIBI.




Alhamdulillah kami sekeluarga memang amalkan Vivix untuk kesihatan optimum. Prinsip mudah jadikan makanan [ supplement ] sebagai ubat lebih baik dari jadikan ubat sebagai makanan.

Berminat nak dapatkan Vivix Shaklee? Tahu tak ada promo best bulan ni? Jom order hari ini!


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee Miri Sarawak.

 Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian Shaklee [atau] pembelian produk Shaklee [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com

 ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛

 Salam sayang dari

 N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: