Ahad, 18 Januari 2015

Shaklee Wellness Fair Labuan sangat best!

Alhamdulillah dah selamat sampai Miri. Travel ke Labuan sehari untuk menyertai Shaklee Wellness Fair satu pengalaman yang menyeronokkan!




Ramai orang awam yang datang amik peluang membuat pre health check dan mereka dengan sabar menanti giliran untuk melihat sendiri taraf kesihatan mereka.






Satu pengalaman baru buat kami juga sebagai pengedar Shaklee dan beberapa perkara baru juga saya belajar semalam. Antaranya tentang kalsium. Bila tinggi kami disukat, Nutritionist ada tanya...tinggi sebelum ini berapa? Saya jawab sama. Tapi sebelum tu saya tergelak sebab tahu at this age mana boleh bertambah tinggi. Lepas tu barulah Nutritionist bagi tahu ada banyak kes ketinggian menjadi menurun. Jika dulu 155 cm kini 153 cm. Ia terjadi kerana kekurangan kalsium dan faktor tulang mula membongkok.

Ohh nasibla makan Ostematrix 4 biji sehari. Anak-anak pun sekarang pandai cari Ostematrix 1 biji sehari terutama bila mereka takut badan keletihan bila balik travel.

Apa yang ada masa Shaklee Wellness fair sebenarnya? Ada sesi sharing pasal produk, pre health check seperti cek ketinggian, cek berat dan lemak yang ada dalam badan or organ dan tekanan darah.

Oh ya ramai juga mereka yang punya tekanan darah tinggi ...antara faktornya ialah sering tidur lewat, kurang minum air, banyak makan makanan segera seperti burger dan hotdog dan stress kerja.

Memang ramai takkan sedar selagi tak jatuh sakit. Namun bagus pada mereka yang amik inisiatif datang semalam dan amik tahu pasal kesihatan diri sendiri.

Kami berharap agar sesi ini dapat dijalankan di Miri bulan ini ... at least orang Miri pun boleh dapat benefit yang kami dapat di Labuan semalam.

Kalau ada rezeki jadi di Miri, saya akan update secepat mungkin! Boleh kita tahu taraf kesihatan kita juga kan!

 ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛

 Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Pengedar Shaklee Anda.

Tiada ulasan: