Rabu, 14 Januari 2015

Cinch Tea Mix supplement yang bagus untuk mereka yang sering keletihan?

Memang perkara biasa bila kita letih ia akan buatkan mood kita ke laut kan? Keletihan buatkan kita jadi tidak produktif.


Perkara yang biasa terjadi ke atas pesakit kencing manis. Mudah letih dan mudah tertidur.
Nak jalan lebih sikit akan menjadi masalah kepada kesihatan mereka.

Itu yang berlaku pada mak saya.... masih ingat semasa bulan 11 bila mak saya bawa jalan ke Kuching. Sesampai di Miri iaitu balik dari Kuching malam itu ada kelas berkaitan Diabetis di Miri. Saya memang harap mak dengar dan lihat sendiri tentang Diabetis yang disampaikan oleh salah seorang Nutritionist Shaklee [M] Sdn Bhd.

Saya dapat rasa mak akan malas nak ikut sebab letih kan baru jek sampai dari Kuching. Tetapi petang tu saya segera bancuhkan mak sepeket Cinch Tea Mix Shaklee ditambah dengan sesudu madu. Saya beri mak minum untuk hilangkan dahaga sesampai aje di rumah.


Shaklee Vitamin in Sarawak

Alhamdulillah malam tu mak kata mak ok dan tak penat seperti selalu. Masih tak perasan kesan Cinch Tea Mix Shaklee tu lagi!

Balik dari Miri saya bekalkan mak sekotak Cinch Tea Mix Shaklee...saya kata kalau mak rasa letih atau tak sedap badan cuba amalkan minum teh ni. Mak cuma kata ok aje.

Alhamdulillah mak mengakui dia akan rasa lebih bertenaga bila minum Cinch Tea Mix Shaklee. Malah mak akan update jika stok di rumah mak nak berkurangan. Mak sendiri akui memang mak rasa selesa dengan minuman itu.

Ia sangat mudah untuk dibawa travel tau! Kerana ianya dalam bentuk sachet!

Berminat nak dapatkan supplement ini? Hubungi kami di 0128535689 untuk dapatkannya hari ini!


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.
 COD Shaklee Miri Sarawak. 

 Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian Shaklee [atau] pembelian produk Shaklee [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
 Gmail : addinnasa[@]gmail.com

 ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛


 Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: