Jumaat, 7 November 2014

Tips untuk anak yang tak suka telan minyak ikan OmegaGuard?

Senang aje tengok anak orang makan OmegaGuard Shaklee. Tapi anak saya taknak, dia akan muntahkan balik!  Keluhan seorang ibu yang usaha nak berikan anaknya OmegaGuard.



Ada beberapa cara cadangan yang boleh ibu apply untuk berikan anak makan OmegaGuard Shaklee.


Antaranya :

Jika anak baru setahun lebih cuba ajarkan dia gigit.... anak-anak saya boleh kunyah OmegaGuard Shaklee. Terutama Nasa. Sejak umur dia setahun saya akan gigit sedikit dan suapkan dalam mulut dia. Dia akan terus kunyah sebab lembut. Sehingga hari ini dia suka kunyah OmegaGuard Shaklee.
Bila kita kunyah dia akan ikut....sampai besar mudah untuk dia makan OmegaGuard.

Cuba masukkan sedikit dalam susu anak. Atau dalam sirap atau air oren. Jangan picit sebiji penuh memadai sedikit dahulu.

Selain itu cuba masukkan ke dalam bubur ikan. Biarkan bubur itu suam sedikit dan picitkan Omega ke dalam bubur ikan itu. Gaulkan bersama ikan yang ada dalam bubur.


Miri - OmegaGuard Shaklee

Mungkin ada beberapa lagi cara bagi ibu yang kreatif. Jika anda ada cara yang unik boleh emailkan dan saya berbesar hati  bagi yang sudi meninggalkan komen yang bernas untuk tips cara makan OmegaGuard untuk anak.

Jom baca KELEBIHAN OMEGAGUARD SHAKLEE

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.
COD Shaklee Miri Sarawak.

 Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian Shaklee [atau] pembelian produk Shaklee [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui

Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com

 ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛
 Salam sayang dari

 N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: