Jumaat, 14 November 2014

Shaklee Muar - Shaklee Maharani

Guru saya penulis buku terkenal MLM sering menekankan produk yang menggerakkan bisnes. Saya akui terdapat kebenaran dalam kata-kata itu.


Dalam Shaklee kami menekankan ilmu terutama pada semua produk Shaklee tawarkan dalam Malaysia. Malah syarikat menyediakan kursus khas untuk semua pengedar untuk mendalami ilmu produk.

Selain itu Shaklee juga mengadakan Health and Wellness Talk berkaitan dengan produk atau pencegahan penyakit dan topik yang berbeza pada setiap bulan.

Alhamdulillah Shaklee Talk yang kami buat di Muar dapat sambutan yang sangat baik. Tajuk yang kami share kan ialah pencegahan Diabetes sebelum parah.

Saya dan suami ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada ahli dan prospek yang sudi datang dan bersama kami selama 2 jam untuk sesi health talk ini. Mereka yang hadir juga dapat merasa sample vitamin yang kami sediakan seperti Vivix, ESP Shaklee, Performance drink dan Meal Shake.

InsyaALLAH ada rezeki kita berjumpa lagi.

Bagi anda yang berminat nak sertai kami boleh call saya atau email seperti butiran di bawah. Menjadi ahli walau bukan untuk bisnes tapi untuk boleh mendapatkan harga ahli dengan setiap pembelian produk. Boleh sertai group Shaklee Maharani bersama leader kami ...bersama kita menuju puncak!

Shaklee Maharani
Shaklee Maharani


Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.
 COD Shaklee Miri Sarawak.

 Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian Shaklee [atau] pembelian produk Shaklee [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui

Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com

 ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛

 Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: