Khamis, 20 November 2014

Pengedar Shaklee Aktif ?

Segala yang terjadi adalah aturan ALLAH yang terbaik.


Sepatutnya kami dah terbang semula ke Miri last Tuesday tapi atas sebab tertentu saya tukar tarikh balik dan siapa sangka dapat buat meeting ad-hoc bila anak Shaklee saya tanya bila free boleh jumpa?


Semalam secara tidak langsung kami buat perjumpaan pendek di Sri Rampai. Siapa sangka anak saya dari Labuan juga ada bersama anak Shaklee beliau iaitu Najiha.
Shaklee Miri
Najiha, saya dan Aishah.

Saya cuma sharekan beberapa tips yang boleh membantu mereka yang buat part-time khususnya melihat hasil yang menggembirakan dari Shaklee apabila mereka memahami konsep asas iaitu sharing.

Ditambah GST yang akan di aplikasi dalam ekonomi Malaysia tak lama lagi...saya yakin ramai yang sedar akan hakikat pentingnya ada pendapatan tambahan yang membantu menyokong keperluan ekonomi  rumahtangga khususnya.

Hanya manikam yang mengenal jauhari.... maka hanya mereka yang benar-benar amalkan produk Shaklee dan menikmati kesihatan yang baik melalui Shaklee mengenali lebih mendalam tentang produk.

InsyaALLAH nest visit kita buat lebih proper bukan ad-hoc....hehehehe.

Pengedar Shaklee Popular
Aishah, Janet, saya, Razila dan Natasha.



Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.
COD Shaklee Miri Sarawak.

 Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian Shaklee [atau] pembelian produk Shaklee [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com

 ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛

 Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: