Selasa, 18 November 2014

OmegaGuard Shaklee bagus untuk antibodi.

Satu perkara baru menarik perhatian saya tentang OmegaGuard Shaklee ialah EPA bagus untuk menyokong imun sistem.

Shaklee Miri Sarawak

Masa tu terus saya catit dalam buku sebab takut saya lupa nak share dalam blog!

Lebih excited saya ceritakan pada kawan baik saya Cikgu Faiz di Miri!

Faiz ! Kalau kita dah kehabisan stok Nutriferon kita bagi anak kita makan OmegaGuard aje. Rupanya ia bukan sahaja bagus untuk otak sebab kandungan DHA tetapi rupanya EPA yang dalam OmegaGuard Shaklee tu bagus untuk imun sistem tau!

Kedengaran suara Faiz sangat ceria bila saya ceritakan tentang EPA itu. Terus beliau cerita yang beliau dah mula berikan anaknya OmegaGuard hari-hari dan beliau tak nafikan anaknya cepat sembuh terutama jika terkena jangkitan pada kulit. Maklumlah anak kecil yang dihantar ke rumah pengasuh dan bercampur gaul dengan ramai anak dari pelbagai latar belakang. Mereka kan terdedah dengan pelbagai kemungkinan.

Sejak dari itu Addin dan Nasa akan makan OmegaGuard Shaklee lebih baik yang mana tak perlu saya ingatkan mereka tahu nak amik dan makan. Senang bela anak Shaklee....nampak mereka enjoy sangat makan vitamin Shaklee sekarang!


So bagi anda yang nak anak yang sihat dan otak yang cergas, jom berikan mereka OmegaGuard Shaklee! Jika berminat nak dapatkan produk ini boleh hubungi saya di 012-8535689!




* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.

 COD Shaklee Miri Sarawak.

 Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian Shaklee [atau] pembelian produk Shaklee [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com

 ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛

 Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: