Selasa, 28 Oktober 2014

Testimoni ESP : Kesan ketara ESP pada saya......


Tempat jatuh lagi dikenang inikan pula supplement pertama Shaklee yang saya amik....16 tahun dahulu ESP adalah produk pertama yang menawan hati saya.


anakkuwiraku.com
ESP wajah lama.....


Tapi kini ESP telah berwajah baru..di dalam canister plastik yang boleh dipakai semula. 



Bayangkan dari tahun 90 an saya dah mengenali Shaklee dan dari supplement syarikat ini telah buka mata saya pentingnya makanan yang seimbang dalam kehidupan seharian.


TESTIMONI ESP SAYA :

Kesan ketara yang boleh saya katakan selepas mengambil ESP ini adalah ia membantu mengurangkan sakit migraine saya. Selepas mengenali ESP Shaklee saya tidak lagi bergantung dengan pil tahan sakit atau panadol bila sakit kepala.

Jika sebelum mengambil supplement saya mudah mengidap migraine....dan kini alhamdulillah sangat jarang sekali.

Selain tiada lagi tompok hitam bekas jerawat, kesan paling ketara sekali dengan pengambilan ESP saya dapat rasakan kesan yang ketara pada keserasian Shaklee Collagen Powder [ SCP]. Jika dulu saya memang alah dengan kolagen... so saya terpaksa mengamalkan sekali sekala [ tidak setiap hari] kerana saya mudah mendapat jerawat halus disebabkan kolagen ini dari sumber laut.

Namun selepas saya amalkan bancuhan ESP dan Kolagen Shaklee bersama-sama sebelum tidur, alhamdulillah ia sangat serasi. Paling saya suka pori-pori semakin halus dan ia mengurangkan black head dengan sangat ketara. Jika dulu saya perlu scrub untuk 2-3 kali seminggu, kini tak perlu selepas saya makan ESP dibancuh dengan Kolagen Shaklee.

Nak paling best, suami saya akui tapak kakinya kini semakin elok dari sebelum ini...maklum tapak kaki lelaki kan kasar tapi selepas amalkan ESP dan Kolagen bersama, kulitnya semakin elok.


Kalau masa menyusu, ESP saya akan habiskan 1 canister sebulan sebab anak-anak saya kuat menyusu dan ESP sangat membantu stimulate milk dengan cepat untuk saya.



Alhamdulillah saya dah rasai kelebihan ESP Shaklee.
Anda mahu mencubanya? Text saya untuk saya jika ingin mencubanya!





* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.
These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.

COD Shaklee Miri Sarawak. 

 Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian Shaklee [atau] pembelian produk Shaklee [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com

 ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛
 Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: