Selasa, 7 Oktober 2014

Shaklee Dish Wash - Sabun Pencuci Pinggan Mangkuk Shaklee sesuai untuk kulit yang alah.

Mencuci pinggan mangkuk adalah satu kerja yang agak remeh dan adakala ia adalah perkara yang paling membosankan bila banyak pinggan mangkuk yang kita nak basuh.


Kini saya suka spray dulu pinggan atau kuali yang berminyak dengan Shaklee Basic H supaya ia tak kering dan susah nak basuh.

Paling saya suka tentang Pencuci Pinggan Mangkuk Shaklee ialah ia sangat lembut dan dapat beza rasa tekstur air sabun pencuci pinggan mangkuk biasa di pasaran dengan pencuci pinggan mangkuk Shaklee [ Shaklee Dish Wash].

Masa basuh pun kita rasa mudah bersih dan air sinki tak mudah tersumbat kecuali banyak makanan yang tertinggal di dalam pinggan dan tidak dibersihkan sebelum membasuh dengan sabun.

Ia juga sangat menjimatkan kerana dengan beberapa titik ia akan menghasilkan buih yang banyak dan paling saya suka adalah ia MESRA ALAM dan berbeza dengan sabun pencuci pinggan mangkuk yang lain.

Jika anda seorang yang allergik dengan sabun dan tangan anda mudah alah sehingga menjadikan ia mengelupas apa kata gunakan sabun pencuci pinggan mangkuk Shaklee.
Ini kerana produk Shaklee tidak menggunakan bahan kimia yang menjejaskan kesihatan dalam jangka pendek mahupun jangka panjang.





Ia selamat dan mesra alam.

Harganya setanding dengan kualiti yang ada pada produk ini.

Jom dapatkan sebotol hari ini dari kami !



Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.
 COD Shaklee Miri Sarawak.

Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian Shaklee [atau] pembelian produk Shaklee [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com

 ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛

Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: