Jumaat, 31 Oktober 2014

Set Penyusuan Shaklee - Kekal Langsing, Cantik dan Anggun

Satu kelebihan bagi ibu menyusu anak mereka dengan susuibu ialah mereka boleh kekal langsing kerana penyusuan itu sendiri membantu membakar kalori si ibu!


Pengambilan supplement membantu ibu sihat dan anak membesar bagai juara.
Walaupun si ibu hanya fokus dengan 6 vitamin penyusuan namun percaya atau tidak vitamin itu juga menbantu ibu mempunyai badan yang langsing , kulit yang sihat dan anggun.


Order Shaklee Miri



ESP Shaklee - membantu penghasilan sel baru yang sihat dan memperbaiki sel yang rosak. Esp mengandungi protien dan kalsium dan komposisi utama susuibu ialah protien dan kalsium.

Vitalea - multivitamin yang lengkap dengan zat besi. Membantu ibu sihat dan tiada masalah rendah HB. Anak juga membesar dengan sihat apabila si ibu mengamalkan pengambilan multivitamin.
B Complex - memberi ibu kesihatan yang optimum, mencantikkan kulit, membantu menstabilkan perasaan dari tekanan dan perlu untuk pembesaran bayi kerana B complex perlu untuk membina sel darah merah.
Vitamin C - ia juga dikenali vitamin yang mencegah kemurungan dan bagus untuk kulit si ibu dan bayi. Membantu meningkatkan imun sistem bayi.
Ostematrix - membantu mengurangkan risiko osteoporosis dikalangan ibu yang melahirkan dan menyusukan anak. Penting untuk perkembangan tulang dan sistem saraf anak.
Alfalfa - terkenal sebagai milk booster kerana ia membantu mempercepatkan penghasilan susuibu. Ia juga vitamin kecantikan dan membantu si ibu mempunyai kulit yang cantik, sihat luar dan dalam.
6 vitamin ini terdapat dalam Set 3M kami. Jika anda ibu yang menyusu ingin dapatkan ke semua iaitu sihat, cantik luar dan dalam serta perjalanan penyusuan yang lebih baik... Boleh dapatkan dari kami vitamin ini di talian
012-8535689.

* Omega dan Lecitin - bagus untuk otak anak dan paling best ia bantu ibu kekal langsing secara sihat tanpa mengganggu perkembangan otak dan tubuh anak.


Dapatkannya hari ini!


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.

 Stok Shaklee COD Miri Sarawak. 

 Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian Shaklee [atau] pembelian produk Shaklee [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com

 ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛

 Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: